Gå til innhold

Når alt går imot!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir så oppgitt og ikke minst lei meg. Sameie der jeg bor er helt på trynet. Vi er 4 stk og 3 av de rotter seg sammen og har dannet og avstemt styre, holder møter uten meg og bestemmer vedtekter. Jeg svarte på dette pr brev, for å snakke med de er håpløst, fullstendig overkjøring på absolutt alt. De svarte med å ha nytt møte uten meg og ga meg tilbakemelding på punktene av ett styret som ikke er gyldig. 

Feks handicap parkering skjønner de ikke hvorfor jeg skal. Jeg har handicap parkerings skilt fra kommunen pga helsen. I følge eierseksjonsloven har de ikke lov å nekte meg dette, men de gir seg ikke. Nå har jeg sendt alt til advokat i Huseiernes landsforbund og de skal hjelpe til med å løse konfliktene. Skikkelig dritt og tungt og ikke noe særlig ålright å ha det slik i nabolaget. Det er mange flere konflikter bla at naboen over kaster all snøen sin direkte ned på min terrasse hvor jeg bla lufter dyrene mine. Da fikk jeg bare beskjed om å holde dyrene mine inne for hvor ellers skulle hun gjøre av snøen. 

Er så oppgitt og lei alt sammen nå. 

Og flytte, ja det skulle jeg så gjerne gjort men desverre er det flere andre ting som gjør at dette ikke lar seg gjøre.

Anonymkode: 92355...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...