Gå til innhold

Forslag til billige ferier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her kan vi legge ut forslag til billige ferieturer. Vi lever kun en gang.  Og det kan være godt å finne på noe spennende iblant. Og alt behøver ikke å koste så mye. 

Jeg har noen forslag: Tur til Gdansk kan være ganske rimelig. Det behøver ikke å være en ukes ferie men en liten weekend for å komme seg litt bort er herlig. 

Noen som har forslag til billige ferieturer? Legg dem gjerne ut her. :)

Anonymkode: 4c5ce...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sopot i Polen. Like ved Gdansk. Her får man sydenfølelse med den flotte stranda, brygga, restauranter, badeliv osv. Veldig billig å bo, leve og shoppe i Polen. 

Vi var i Latvia året etter og trodde det skulle være enda billigere der, men der var det nesten norske priser på alt unntatt alkohol. Latvierne reiser selv til Polen for å handle.

Man kan leie leilighet via booking.com og tilpasse bosted etter billige flybilletter tur/retur på Norwegian lavpriskalender.

Barn og unge under 26 år kan bruke rabattkoden «under26» og få billetten til 300,- på Norwegian. 

 

 

Anonymkode: c2f8b...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sopot i Polen. Like ved Gdansk. Her får man sydenfølelse med den flotte stranda, brygga, restauranter, badeliv osv. Veldig billig å bo, leve og shoppe i Polen. 

Vi var i Latvia året etter og trodde det skulle være enda billigere der, men der var det nesten norske priser på alt unntatt alkohol. Latvierne reiser selv til Polen for å handle.

Man kan leie leilighet via booking.com og tilpasse bosted etter billige flybilletter tur/retur på Norwegian lavpriskalender.

Barn og unge under 26 år kan bruke rabattkoden «under26» og få billetten til 300,- på Norwegian. 

 

 

Anonymkode: c2f8b...2f7

Veldig gode tips fra deg. For dem som ikke har økonomi til en dyr ferie så er det velvære og givende å komme seg litt bort også. Livet er kort. Men dermed er det dette med prisene. Biletter til 300 kr er billig. Har sett biletter til 99 kr til Gdansk også. Men en strand er herlig. Og billig mat og drikke er viktig. Billig bosted er også viktig. 

Man kan også se på lavpriskalenderem til Norwegian og diverse flyselskaper. En weekend bort er herlig iblant. Norgesturer med tog er etter min erfaring ganske så dyre. 

Anonymkode: 4c5ce...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veldig gode tips fra deg. For dem som ikke har økonomi til en dyr ferie så er det velvære og givende å komme seg litt bort også. Livet er kort. Men dermed er det dette med prisene. Biletter til 300 kr er billig. Har sett biletter til 99 kr til Gdansk også. Men en strand er herlig. Og billig mat og drikke er viktig. Billig bosted er også viktig. 

Man kan også se på lavpriskalenderem til Norwegian og diverse flyselskaper. En weekend bort er herlig iblant. Norgesturer med tog er etter min erfaring ganske så dyre. 

Anonymkode: 4c5ce...e12

Vi visste ikke om sopot før en polsk bekjent var med oss og viste oss rundt :) 

Taxi er også billig i Polen. Vi betalte en 50-lapp fra flyplassen til leiligheten i sentrum (4 personer).

Tror vi betalte 3000 kr for en sentral leilighet med to soverom i en uke. 

Anonymkode: c2f8b...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi visste ikke om sopot før en polsk bekjent var med oss og viste oss rundt :) 

Taxi er også billig i Polen. Vi betalte en 50-lapp fra flyplassen til leiligheten i sentrum (4 personer).

Tror vi betalte 3000 kr for en sentral leilighet med to soverom i en uke. 

Anonymkode: c2f8b...2f7

Det er billig. Og klokt ferievalg. 

Anonymkode: 4c5ce...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, slabbedask skrev:

Bedre å holde seg hjemme. Feriering er oppskrytt.

Jeg synes det er herlig. Og det er feriene som jeg husker tilbake på. Men det er dyrt og man kan leve fint hjemme istedet. Kose seg litt ekstra hjemme er også herlig. 

Anonymkode: 4c5ce...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, slabbedask skrev:

Bedre å holde seg hjemme. Feriering er oppskrytt.

Veldig enig med deg. Borte bra men hjemme best.

Anonymkode: 9ebbe...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slike utenlandsreiser er kun billige for de som bor i en av storbyene. Skal du reise fra Nord-Norge så må du regne med i hvertfall en fordobling av prisene fordi innenlandsreiser koster veldig mye.

Så når dere tipser om billige ferier så kan det være greit å ta med hvor de er billige fra.

Anonymkode: 8f4f5...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her kan vi legge ut forslag til billige ferieturer. Vi lever kun en gang.  Og det kan være godt å finne på noe spennende iblant. Og alt behøver ikke å koste så mye. 

Jeg har noen forslag: Tur til Gdansk kan være ganske rimelig. Det behøver ikke å være en ukes ferie men en liten weekend for å komme seg litt bort er herlig. 

Noen som har forslag til billige ferieturer? Legg dem gjerne ut her. :)

Anonymkode: 4c5ce...e12

Jeg hadde heller nedbetalt gjeld.

Anonymkode: e4559...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg var ung student reiste vi til Fornebu flyplass for å se flyene tok av og landet samtidig en liten matbit og kaffe i kafeen. Bare kos eller av og til for å møte eller ta avskjed med noen kanskje for lang tid. Men man hadde jo brev. Nærmest reisebrev.

Dine forslag var fine men jeg har selv så mye problemer med helsa nå at alle krefter går til de daglige og nødvendige tingene. Men sommer er jo bare ferie uansett. Økonomien betyr selvsagt en del. Vi kutter alle ned på hva vi kan i dag har jeg inntrykk av.

Anonymkode: 9ebbe...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...