Gå til innhold

Noen som bor i trygdeleilighet her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bare lurer på om det er noen som bor i trygdeleilighet og trives med det?

Når man kjøper så eier man det som en selveierleilighet og kan pusse opp deretter? 

Jeg er snart 40 år og har en datter i tenårene og det blir garantert 50% uføre på meg i løpet av året, jeg må bare få tilrettelagt på jobb osv så jeg får jobbet resterende 50. 

Anonymkode: e4c7a...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på om det er noen som bor i trygdeleilighet og trives med det?

Når man kjøper så eier man det som en selveierleilighet og kan pusse opp deretter? 

Jeg er snart 40 år og har en datter i tenårene og det blir garantert 50% uføre på meg i løpet av året, jeg må bare få tilrettelagt på jobb osv så jeg får jobbet resterende 50. 

Anonymkode: e4c7a...113

Det er visse krav for å kunne få trygdeleilighet, dekker du disse da? Det er ikke sånn at hvem som helst kan få det, det må søkes om det. På Lørenskog kommune sider (var de første som kom opp) står det bl.a. "Søkeren, uavhengig av aldrer, har en helsesvikt eller et omsorgsbehov som gjør nåværende bosituasjon utilfredsstillende."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...