AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 Skrevet 6. april 2019 Jeg er så JÆÆÆÆVLiG forbanna! Rasende! Hater alle! Har lyst til å vræle og å være voldelig. Jeg klarer ikke å roe meg ned, men jeg ønsker ikke å gjøre noe galt. Hva faen gjør jeg? Har låst med inne på do. Sitter og biter meg selv jævlig hardt! Har vært i en blandet affektiv episode et par dager. Anonymkode: 9595b...294 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 Skrevet 6. april 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så JÆÆÆÆVLiG forbanna! Rasende! Hater alle! Har lyst til å vræle og å være voldelig. Jeg klarer ikke å roe meg ned, men jeg ønsker ikke å gjøre noe galt. Hva faen gjør jeg? Har låst med inne på do. Sitter og biter meg selv jævlig hardt! Har vært i en blandet affektiv episode et par dager. Anonymkode: 9595b...294 Jeg har det også sånn innimellom. Har du noe medisiner med deg for å roe ned, så ta det med det samme. Hvis ikke, dra derifra. Anonymkode: f88e8...f33 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 Skrevet 6. april 2019 Da går du hjem. Anonymkode: af5a2...650 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 Skrevet 6. april 2019 Jeg fikk hjelp av familie. De kom med ørepropper, solbriller og Sobril. Så kom jeg meg hjem😞 Anonymkode: 9595b...294 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.