Gå til innhold

Fremtidstro optimisme....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler mer fremtidstro etter lang tid med mye negative tanker omkring det meste i livet.

Norge er et veldig rikt land som kommer til å ta godt vare på sine tror jeg.

På en måte en byrde falt fra mine skuldre.  

Føler andre slik tro?

Anonymkode: da43b...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler mer fremtidstro etter lang tid med mye negative tanker omkring det meste i livet.

Norge er et veldig rikt land som kommer til å ta godt vare på sine tror jeg.

På en måte en byrde falt fra mine skuldre.  

Føler andre slik tro?

Anonymkode: da43b...db4

Det blir nok bedre på jorden om 200 år, så ja jeg er optimistisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange mennesker gjør veldig mye bra også i dag synes jeg.

Anonymkode: da43b...db4

Ja veldig mane mennesker gjør mye bra, og det er det meningen at flere skal også ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror mange ikke lenger lar seg holde nede og undertrykke lenger og det er bra. Se bare unge i køene for  å komme inn på boligmarkedet  slik det alltid har vært. De uten ryggdekning av foreldre og øvrig familie som ofte faller utenfor alt fra startstreken. Jeg tror det er annerledes nå. Det er slutt med å la seg undertrykke og holde nede. Og det er bra.

Anonymkode: da43b...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg føler det så sterkt nå. Folk kommer ikke til å la seg undertrykke og bli holdt nede uansett hva som tynger lenger. Ikke bare psykisk syke. Rart men hørte et hesteveddløp på utenlands radio. Bare en vinner som det ofte er I de kretser men på reportasjen forstod man at dette handlet ikke om penger. Dette var våres alles løp. Merkelig men i morgen tror jeg verden er en helt annen. Virkelig " a brave  new word".  Selv politikere må tenke om igjen tror jeg om jeg tolker riktig.

Anonymkode: da43b...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...