Gå til innhold

Jeg må gjøre noe drastisk nå.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Rett og slett på diett, for å få lettere energier men også for å gå ned i vekt. Har planer om å spise mye salat og egg/skinke og kylling filet. Men hva annet kan jeg spise da? Vil gjøre dette fort og gale, i fjor gikk jeg ned 1 kilo i uken ca og gikk ned 25 kilo. Nå vil jeg gå ned flere kilo i uken. 

Er født i feil kropp...en tykk, jeg vil ha en tynn. Heldigvis går det an å gjøre noe med det. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Rett og slett på diett, for å få lettere energier men også for å gå ned i vekt. Har planer om å spise mye salat og egg/skinke og kylling filet. Men hva annet kan jeg spise da? Vil gjøre dette fort og gale, i fjor gikk jeg ned 1 kilo i uken ca og gikk ned 25 kilo. Nå vil jeg gå ned flere kilo i uken. 

Er født i feil kropp...en tykk, jeg vil ha en tynn. Heldigvis går det an å gjøre noe med det. 

Lykke til. Du er veldig sterk når du først bestemmer deg. Det er en stor bragd å gå ned 25kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Gargamel skrev:

Lykke til. Du er veldig sterk når du først bestemmer deg. Det er en stor bragd å gå ned 25kg.

Takk! Ja nå skal jeg gå nedover og det brennjkapt, spise minst mulig kjøtt også. 

Har jo gått opp igjen de 25 kiloene. Det skjedde mye i livet mitt og jeg ble deprimert. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk! Ja nå skal jeg gå nedover og det brennjkapt, spise minst mulig kjøtt også. 

Har jo gått opp igjen de 25 kiloene. Det skjedde mye i livet mitt og jeg ble deprimert. 

Lykke til ! Spis ingen hvetebrød og derfor mer fullkorn. Da blir du mer mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Lykke til ! Spis ingen hvetebrød og derfor mer fullkorn. Da blir du mer mett.

Takk! Har tenkt å klare meg uten brød. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Takk! Har tenkt å klare meg uten brød. 

Helsedirektoratet har en kostholdshåndbok. Kanskje noe for deg? Du kan se hvor mye du kan spise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Helsedirektoratet har en kostholdshåndbok. Kanskje noe for deg? Du kan se hvor mye du kan spise. 

Ok. Jeg vet litt om kosthold og hva jeg kan spise, men må spise svært lite skal jeg gå ned flere kilo i uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg vet litt om kosthold og hva jeg kan spise, men må spise svært lite skal jeg gå ned flere kilo i uken. 

Hvorfor haster det? Du vet at det er bedre å miste kiloene langsom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Hvorfor haster det? Du vet at det er bedre å miste kiloene langsom?

Ja vet det, men er desperat. Magen tyter ut, klarer ikke gå med den magen så lenge. Må ned i vekt fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja vet det, men er desperat. Magen tyter ut, klarer ikke gå med den magen så lenge. Må ned i vekt fort. 

Jeg fikk også en stor mage. Vitsen er at jeg sliter å spise. Har lav stoffshifte og medisinen gjørde resten av jobben. Jeg begynner å trene litt og gå en gan i uka med en turgruppe. Jeg gruer meg men merker at det er godt for kroppen. Trenger to dager å hvile. Kanskje du gå tur igjen. Det må jo ikke være så mye. Jeg håper virkelig du klarer det. Skjønner godt hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Jeg fikk også en stor mage. Vitsen er at jeg sliter å spise. Har lav stoffshifte og medisinen gjørde resten av jobben. Jeg begynner å trene litt og gå en gan i uka med en turgruppe. Jeg gruer meg men merker at det er godt for kroppen. Trenger to dager å hvile. Kanskje du gå tur igjen. Det må jo ikke være så mye. Jeg håper virkelig du klarer det. Skjønner godt hvordan du har det.

Ok. Ja bale og kjedelig med stor mage, har tenkt å gå litt også men det er hva jeg putter i munnen som teller. Var i bursdag og der var ei overvektig dame, min far sa "At ikke de slanker seg". Min svigermor sa"De kan ihvertfall gå med store klær som skjuler fettet". Så folk ser altså på det å være overvektig med avsky, det får meg til å føle meg ille og stygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja bale og kjedelig med stor mage, har tenkt å gå litt også men det er hva jeg putter i munnen som teller. Var i bursdag og der var ei overvektig dame, min far sa "At ikke de slanker seg". Min svigermor sa"De kan ihvertfall gå med store klær som skjuler fettet". Så folk ser altså på det å være overvektig med avsky, det får meg til å føle meg ille og stygg. 

Du må ikke høre hva de sa eller folk sier. Du må har det bra med deg ikke andre. Når du ønsker det. Kjør på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Du må ikke høre hva de sa eller folk sier. Du må har det bra med deg ikke andre. Når du ønsker det. Kjør på! 

Jo, men at de sa det når jeg stod der å hørte på, og jeg er jo overvektig. Ble trist. Men nå skal jeg ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo, men at de sa det når jeg stod der å hørte på, og jeg er jo overvektig. Ble trist. Men nå skal jeg ned i vekt. 

Jeg heia på deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...