Gå til innhold

Lever dugnadsånden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her er det mest sameier som borettslagsform og alt virker veldig godt organisert. Er det slik alt ser ut?  Alle folk har jo ofte sitt i dag og det er mer sjelden med "de gamle borettslagene "synes jeg det virker som.

Anonymkode: 5bb91...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg må innrømme at jeg aldri har deltatt på en dugnad i mitt liv. Hverken i borettslaget jeg har bodd i 20 år, eller noe annet. Jeg har hatt frivillig verv i borettslaget dog, så noe har jeg jo stilt opp med.

Anonymkode: d4581...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bodd ca 30 år i gammeldags borettslagsmiljø så jeg husker mangt. Veldig mye bra og godt samhold og veldig gode naboer. Men også enkelte også yngre helst studenter som kom snikende først når pizzaen var kommet og stod på bordet. Men ting ble veldig slitsomt og oppjaget og preget av stadig kostnadsøkningen og økt husleie  de siste årene jeg bodde der. Men det var jo adskillig bedre enn forskjellige hybler jeg leide  før den tid. Så på nett at de nå har pusset opp enda mer og laget verandaer. 

Nå er jeg veldig heldig. Jeg har tilogmed en liten flekk jord til litt bringebær o.l.så lenge de ikke bare tørker bort da.

Anonymkode: 5bb91...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...