Gå til innhold

Hva mener du om Julian Assange? (NRK sprer fake news?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://nrkbeta.no/2019/04/11/kan-arrestasjonen-av-julian-assange-bety-starten-pa-slutten-for-wikileaks/

Har ikke fulgt så mye med men det jeg leste i NRK samsvarer veldig dårlig med inntrykket jeg hadde før...

NRK hevder at siden wikileaks lekket eposter som viste hvor gjennomkorrupt Hillary Clinton var, så kan en ikke stole på dem ??? Etter å ha avdekket menneskerettsbrudd og krigs-lovbrudd hos USAs myndigheter, så kan man ikke stole på dem, fordi de sluttet å lekke ALLE ting og være helt "unøytrale??"

De bruker gjerne CNN og MSNBC som kilder ang Trump saken, hvor fake news har blitt spredt om trump i 2 år nå, og snakker om nøytralitet nå plutselig, når det er wikileaks vi snakker om da er nøytralitet angivelig viktig, men ellers selvsagt ikke...

Må være godt å være "journalist" som bare sitter og gulper opp statlig propaganda, og kritisere ekte journalister som faktisk bringer til lyse statlige misbruk av makt og krigslovbrudd, fra sin trygge statlige lønn

Patetisk? Kjør debatt !

Anonymkode: 1ab3c...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Altså NRK lekker FAKE informasjon om at Putin har en sextape av Trump som han bruker for å utpresse trump

Wikileaks lekker EKTE informasjon som viser hvor korrupt Hillary Clinton er

 

Og NRK sin konklusjon på dette er, at wikileaks kan en ikke stole på, men NRK kan en stole på ????

Hvem er mest uavhengig, NRK eller WIkileaks ?? Det er vel ganske åpenbart

 

Dette blir for dumt sorry -_- 

Anonymkode: 1ab3c...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg skjønner egentlig at USA ikke bare kan la det passere. De publiserer jo konfidensielle dokumenter i stor stil, og det ville vært rart å nærmest erklære hacking og spionasje som lovlig. Samtidig håper jeg på en litt menneskelig/mild straff fordi det er ideelt motivert, og grenser litt opp mot sånt som journalister tillater seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke. Enkelte mennesker belaster andre helt tilfeldige uskyldige mennesker med alt mulig rart virker det som. Man må bare prøve å unngå dem.😂

Anonymkode: ca5f1...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte mennesker mangler ingenting. De har støttespillere i fleng som kan tale deres sak. Værre er med de mange som er langt verre ute på grunn av sykdom og andre ting. Da er ofte både media og lovens beskyttere så totalt fraværende.

Anonymkode: ca5f1...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter alt man har hørt og lest i media får man jo inntrykk av at man her står ovenfor hva man i psykologien ofte omtaler " som en meget vanskelig person og tulling". Men mange støtter ham jo med utgangspunkt i ytringsfrihet og mener hans initiativ  og varsliner om skandaler er blitt dårlig behandlet. Nå virker det som alt døpes under teppet da ingen har ansvar og tiden går. Vi forstår alle for lite kanskje. Hvem vet.

Anonymkode: ca5f1...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alt er ikke til å stole på tror jeg.  Kjøp av medieprodukter er sterkt avtagende for min egen del.

Anonymkode: ca5f1...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig rart og sjokkerende at kriminelle krefter gis fritt spillerom i norsk offentlighet. Hvis det er så som vi mange har grunn til å tro.

Anonymkode: ca5f1...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...