Gå til innhold

Nok en politiker som stjeler fra fellesskapet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg har også tenkt tanken at det *kan* være sløvhet. Hvis man reiser mye og er ekstremt treg med å skrive regninger blir det litt detektivarbeid hvor man kanskje ser på kalenderen for å huske når man reiste hvor. Sikkert vanskelig å tro for skikkelige folk, men ikke helt ukjent situasjon for meg. 

Uansett er det alt for sløvt, rett og slett. Man må jo skrive en hel regning uten en eneste kurant kvittering. Da må man bare droppe regningen og ta et tap selv. 

Sikkert mange som er sløve med meldekortene til NAV også, men der er det ingen nåde. Og sånn må det være. 

Anonymkode: a2608...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg har også tenkt tanken at det *kan* være sløvhet. Hvis man reiser mye og er ekstremt treg med å skrive regninger blir det litt detektivarbeid hvor man kanskje ser på kalenderen for å huske når man reiste hvor. Sikkert vanskelig å tro for skikkelige folk, men ikke helt ukjent situasjon for meg. 

Uansett er det alt for sløvt, rett og slett. Man må jo skrive en hel regning uten en eneste kurant kvittering. Da må man bare droppe regningen og ta et tap selv. 

Og man føler på seg at politkerne som roter med sånt ikke har vært ute i det virkelige liv med de krav til nøye dokumentasjon som følger derav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...