Gå til innhold

Date min tidligere fastlege


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ok leste vel litt for kjapt leste feil beklager det.

uansett, at A krever B, betyr ikke at alle med B er A, eller at bare A har B. at blå biler er blå, betyr ikke at alt blått er biler, eller at bare blå biler kan være blåe, om du skjønner. At leger har god hukommelse, betyr ikke at alle med god hukommelse er leger, etc etc :) 

men ja kos deg og slå deg løs, og ikke ta dette personlig..... men følelser er ikke noe en kan vurdere objektivt selv, du blir farget av situasjonen og "ting" rundt personer, selv om du eventuelt ikke er klar over det selv, forskningen viser dette ganske så tydelig, og det er ikke noe galt i det, at jenter liker status menn gjør at menn kjemper om status og gjør flotte ting for samfunn med det som motivasjon, det er egentlig bare bra og ikke noe en trenger benekte eller være flau over. Dette medfører dog noen problemer i feminiserte samfunn hvor jenter kvoteres direkte eller indirekte inn i status posisjoner, hvor menn genetisk sett ikke har samme trang for å parre seg oppover, og slike kvinner ikke samme trang for å parre seg nedover, da blir det en mismsmatch, uansett om jenter innrømmer det eller ei, hehe 😛 

.... men det blir offtopic hehe, du får kose deg og ha lykke til ! 😊

Anonymkode: 0dd95...1a4

Skjønner. Jeg ble nok mer betatt over omsorgsfullheten han hadde over det meste enn hva statusen var. En god lytter er jo heller ikke feil. Har i grunnen aldri likt noen andre behandlere enn han.☺ 

Du skjønner hva jeg mener med at det kan merkes en god kjemi, uten at han har nevnt noe? Han har på ingen måte brutt de etiske retningslinjene, tvert imot. Han gjorde det han skulle gjøre. Han tok ting på alvor og utelukket ute alle "farer". Det kleineste var vel de to gangene han tok celleprøve på meg, men det skal ikke ha noe betydning i ettertid. (Selv jeg er vant med deg etter utallige undersøkelser - av andre) 

Anonymkode: 8f48d...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg snakket med ei som kjente på forelskelsen til sin daværende lege. De avsluttet legeoppholdet, hun fikk ny lege og de begynte å date. Så ja, det er fullt mulig..!

Anonymkode: 8f48d...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...