Gå til innhold

Ting forsvinner!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Anbr42
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Noen er interplanetariske sjeler, jeg tror jeg er det. Sitter derfor med mye informasjon som er innebygd,på andre planeter kommuniserer de ofte med telepati. Det kan forklare hvorfor jeg har vært så rolig og innesluttet her i livet,er ikke vant til å snakke. Men det er mange av oss, folk som ikke vet det selv en gang. Hele oppveksten prøvde jeg å lære familien min ting,min far var svært fordomsfull og det kunne jeg ikke like. 

Men jeg er ikke spesielt utvalgt, det er mange som meg. Og alle mennesker er like mye verdt, enten de har bodd alle livene på jorden eller på andre planeter. 

Jaja, det er jo fritt fram for å tro på hva man vil.. Men jeg blir litt usikker på om denne troen hos deg er tegn på psykdom, eller ikke. Men det er det jo ikke jeg som kan eller skal avgjøre ;)

Ha en fin dag i sola, og ha en fin påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, Kayia skrev:

Eh, du skjønte ikke den nei... 

Hva?

Jeg ber om hjelp og får hjelp også,de hjelper meg å holde meg oppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Anbr42 skrev:

Jaja, det er jo fritt fram for å tro på hva man vil.. Men jeg blir litt usikker på om denne troen hos deg er tegn på psykdom, eller ikke. Men det er det jo ikke jeg som kan eller skal avgjøre ;)

Ha en fin dag i sola, og ha en fin påske :)

Det er ikke tegn på psykdom, jeg har alltid vært sånn. Og jeg er ikke psykotisk nå :) 

Takk og ha en fin påske der også :) Det er sol her også, herlig :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke tegn på psykdom, jeg har alltid vært sånn. Og jeg er ikke psykotisk nå :) 

Det er fullt mulig å være psyk uten å være psykotisk.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullt mulig å være psyk uten å være psykotisk.

Anonymkode: d57f6...129

Og hva vil du kalle den sykdommen da?

Må være noe nytt det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Hva?

Jeg ber om hjelp og får hjelp også,de hjelper meg å holde meg oppe. 

Manglet en r i «be» i svaret ditt sjø, så det virket som du ba meg om å be om hjelp fra lyset. Det har jeg null behov for gitt :D Bra du holder motet oppe, om det nå er tro eller egen styrke som hjelper deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Og hva vil du kalle den sykdommen da?

Må være noe nytt det da. 

Man kan ha vrangforestillinger uten psykose.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ha vrangforestillinger uten psykose.

Anonymkode: d57f6...129

I psykiatrien kaller de vrangforestilliger for psykose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 18.4.2019 den 20.14, stjernestøv skrev:

Åja. Her er deteliten som prøver å gjøre meg syk,men jeg bare sender dem lys og kjærlighet. 

jeg har et gjenferd i boligen min som driver å skruer på tven om jeg har skrudd den av, om jeg legger fjernkontrollen et visst punkt på stuebordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg har et gjenferd i boligen min som driver å skruer på tven om jeg har skrudd den av, om jeg legger fjernkontrollen et visst punkt på stuebordet.

Ja har hatt sånne ånder her og, de skrur på radioen og ringer med telefoner. Har skjedd det noen ganger,de går etter der det er strøm. Blinker med lyspærer og f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg har et gjenferd i boligen min som driver å skruer på tven om jeg har skrudd den av, om jeg legger fjernkontrollen et visst punkt på stuebordet.

Hvordan vet du at det er gjenferd? Jeg ville vel mistenkt enten teknisk feil på fjernkontrollen, eller at naboens fjernkontroll virker på din tv også.

Gjenferd er ganske lavt på listen over mest sannsynlige forklaring på en TV som skrur seg på "av seg selv", så lavt at jeg ikke ville tenkt tanken engang. Men du skal jo få lov å tro hva du vil ;)

Anonymkode: a6850...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.4.2019 den 14.13, stjernestøv skrev:

I psykiatrien kaller de vrangforestilliger for psykose. 

Jasså.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har hatt sånne ånder her og, de skrur på radioen og ringer med telefoner. Har skjedd det noen ganger,de går etter der det er strøm. Blinker med lyspærer og f.eks. 

Lyspærer kan blinke når de glødetrådene holder på å bli brennt gjennom siden de er på slutten av sin syklus bla.a, og kontakter kan løsne delvis slik at vibrasjoner kan føre til delvis kontakt delvis ikke kontakt slik at ting kan skru seg av og på i diverse elektriske apparater

STrømnettet kan også få variasjoner som fører til at pærer kan blinke

Ånder er meget sjeldent forklaringen

Anonymkode: a6850...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lyspærer kan blinke når de glødetrådene holder på å bli brennt gjennom siden de er på slutten av sin syklus bla.a, og kontakter kan løsne delvis slik at vibrasjoner kan føre til delvis kontakt delvis ikke kontakt slik at ting kan skru seg av og på i diverse elektriske apparater

STrømnettet kan også få variasjoner som fører til at pærer kan blinke

Ånder er meget sjeldent forklaringen

Anonymkode: a6850...896

Ja det tror du det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja vi har alle våre teorier, og alle er rett. 

Nei, alle teorier er ikke riktige. Den enkleste teorien er den mest sannsynlige.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, alle teorier er ikke riktige. Den enkleste teorien er den mest sannsynlige.

Anonymkode: d57f6...129

Sannheten eies av ingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sannheten eies av ingen...

Alt kan ikke være sant.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...