Gå til innhold

Ting forsvinner!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alt kan ikke være sant.

Anonymkode: d57f6...129

Jo det kan det. Det er like mange sannheter som det er mennesker, det er bare å respektere hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det kan det. Det er like mange sannheter som det er mennesker, det er bare å respektere hverandre. 

Det er bare en sannhet.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare en sannhet.

Anonymkode: d57f6...129

Å laaangt ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å laaangt ifra.

Enten er en ting sant, eller ikke. Det kan ikke være både sant og usant samtidig.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten er en ting sant, eller ikke. Det kan ikke være både sant og usant samtidig.

Anonymkode: d57f6...129

Det som er sant for noen er usant for andre, så det går fint. Det er masse fake news, er det sant? Mange tror det er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det som er sant for noen er usant for andre, så det går fint. Det er masse fake news, er det sant? Mange tror det er sant. 

Det er forskjell på å tro noe er sant, og det som faktisk er sant.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å tro noe er sant, og det som faktisk er sant.

Anonymkode: d57f6...129

I rest my case!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det er gjenferd? Jeg ville vel mistenkt enten teknisk feil på fjernkontrollen, eller at naboens fjernkontroll virker på din tv også.

Gjenferd er ganske lavt på listen over mest sannsynlige forklaring på en TV som skrur seg på "av seg selv", så lavt at jeg ikke ville tenkt tanken engang. Men du skal jo få lov å tro hva du vil ;)

Anonymkode: a6850...896

jeg vet det, fordi en person døde i boligen rett før jeg overtok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det som er sant for noen er usant for andre, så det går fint. Det er masse fake news, er det sant? Mange tror det er sant. 

ja, "Nibiru" foreksempel, og "flat eart" er også 'fake news', og bare sån derre skremselspropaganda for å få folk til å bli redde.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ja, "Nibiru" foreksempel, og "flat eart" er også 'fake news', og bare sån derre skremselspropaganda for å få folk til å bli redde.

Ja man kan bli redd av det, mye skremmende ute og går. De kristne vil jo også vi skal være redde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja man kan bli redd av det, mye skremmende ute og går. De kristne vil jo også vi skal være redde.

ja, egentlig så stammer "Gud" fra israel og der heter han Allah. så egentlig vil jeg si at islamisme er den "originale" kristendom. og at nordiske og sørlige land som Norden og USA områdene laget det om til "Gud" og at nyetestamentet skjuler de grusomme ting om mord og jomfruer fra gamletestamentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ja, egentlig så stammer "Gud" fra israel og der heter han Allah. så egentlig vil jeg si at islamisme er den "originale" kristendom. og at nordiske og sørlige land som Norden og USA områdene laget det om til "Gud" og at nyetestamentet skjuler de grusomme ting om mord og jomfruer fra gamletestamentet.

Islam er en nyere religion enn kristendommen. Jødedommen er eldst.

Rart folk fortsatt tror på dette.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Islam er en nyere religion enn kristendommen. Jødedommen er eldst.

Rart folk fortsatt tror på dette.

Anonymkode: d57f6...129

islam er elst trodde jeg, fordi jeg så en episode av "det var en gang" og da var det om han jeteren som skrev masse bøker om allah og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen

nå fant jeg ut om allah. det var faktisk 500 og noen år etter kristus. men han skapte iverftfall allah greiene.

fra episoden 8. Islams erobringer, handlet det om koranen og profeten muhammed og at Jesus var en av profetene.

"Islam baserer seg på troen på Allah, slik han har åpenbart seg gjennom teksten i Koranen, og på profeten Muhammeds (født ca. 570e.Kr.) eksempel (hadith) og lære (sunnah), som han forkynte på Den arabiske halvøya fra omkring 610. Muslimer regner ikke profeten Muhammed som islams grunnlegger, men som han som gjenreiste og fullbrakte den opprinnelige monoteistiske religionen, slik denne ble formidlet til menneskene gjennom en lang rekke profeter, deriblant Adam, Abraham og Jesus."

 

så jesus var med på å starte all elendigheten oppugjennom med drap og krig men bibelen har skjult det. (vil jeg si).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 timer siden, Blomsterfluen skrev:

ja, egentlig så stammer "Gud" fra israel og der heter han Allah. så egentlig vil jeg si at islamisme er den "originale" kristendom. og at nordiske og sørlige land som Norden og USA områdene laget det om til "Gud" og at nyetestamentet skjuler de grusomme ting om mord og jomfruer fra gamletestamentet.

Ja det er en gammel tro. Jeg tror mer på det esoteriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...