Gå til innhold

Holder jeg på å bli syk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mye amoralske tanker, det å myrde noen, fantasere om selvmord eller drap på noen som fortjener det. F.eks. barne mishandlere, føler det er oppgaven min på jorden, drepe mennesker som utnytter små uskyldige forsvarsløse barn. Jeg har ett enorm hat mot verden til tider, ser på omgivelsene som objektivt meningsløst. Noen dager elsker jeg verden, alt og alle. Jeg skjønner meg ikke på omverden! Det er som en drøm, alt er så jevla merkelig.  Psykologen tror jeg er bipolar, å det tror jeg faen meg selv fordi hodet mitt er helt på trynet, jeg er redd jeg kommer til å gjøre noe veldig veldig dumt hvis dette fortsetter. Jeg er flink til å manipulere, men jeg oppfører meg pent og høflig til alle, er oppdratt sånn, har en magnetisk energi, mange liker meg pga av den rolige auraen. MEN DET ER BARE ANSIKTET MITT, jeg ser rolig ut, men på innsiden er det kjemisk krigsføring. Har fortalt det til behandleren min nå, men tenker alle ler av meg. JEg har en ekstremt god side, men jeg har også en ond side.! :((

Anonymkode: 2e59b...fde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

SKal jeg fortelle dette til psykolog ? De vil tro jeg er gal.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SKal jeg fortelle dette til psykolog ? De vil tro jeg er gal.

Galskap er psykologens spesialfelt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...