AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 Skrevet 21. april 2019 Jeg får mye amoralske tanker, det å myrde noen, fantasere om selvmord eller drap på noen som fortjener det. F.eks. barne mishandlere, føler det er oppgaven min på jorden, drepe mennesker som utnytter små uskyldige forsvarsløse barn. Jeg har ett enorm hat mot verden til tider, ser på omgivelsene som objektivt meningsløst. Noen dager elsker jeg verden, alt og alle. Jeg skjønner meg ikke på omverden! Det er som en drøm, alt er så jevla merkelig. Psykologen tror jeg er bipolar, å det tror jeg faen meg selv fordi hodet mitt er helt på trynet, jeg er redd jeg kommer til å gjøre noe veldig veldig dumt hvis dette fortsetter. Jeg er flink til å manipulere, men jeg oppfører meg pent og høflig til alle, er oppdratt sånn, har en magnetisk energi, mange liker meg pga av den rolige auraen. MEN DET ER BARE ANSIKTET MITT, jeg ser rolig ut, men på innsiden er det kjemisk krigsføring. Har fortalt det til behandleren min nå, men tenker alle ler av meg. JEg har en ekstremt god side, men jeg har også en ond side.! :(( Anonymkode: 2e59b...fde 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 Skrevet 21. april 2019 SKal jeg fortelle dette til psykolog ? De vil tro jeg er gal. Anonymkode: 2e59b...fde 0 Siter
Janus30 Skrevet 21. april 2019 Skrevet 21. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: SKal jeg fortelle dette til psykolog ? De vil tro jeg er gal. Anonymkode: 2e59b...fde Galskap er psykologens spesialfelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.