Gå til innhold

Lengter hjem.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har perioder i livet mitt der jeg lengter veldig hjem, hvordan håndtere denne lengselen? Det hjelper å sove for da kan jeg være med dem,men kan jo ikke sove hele tiden. Tenker innimellom på å ta overdose,men vil ikke ha smerter når jeg "dør". Kanskje de bare kommer og henter meg snart,men er jo glad i barna mine og familie her på jorden også. Men dette er ikke hjem.Tror lysene som er med meg kommer fra hjemstedet mitt, er glad de er med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
40 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har perioder i livet mitt der jeg lengter veldig hjem, hvordan håndtere denne lengselen? Det hjelper å sove for da kan jeg være med dem,men kan jo ikke sove hele tiden. Tenker innimellom på å ta overdose,men vil ikke ha smerter når jeg "dør". Kanskje de bare kommer og henter meg snart,men er jo glad i barna mine og familie her på jorden også. Men dette er ikke hjem.Tror lysene som er med meg kommer fra hjemstedet mitt, er glad de er med meg. 

Jeg tenker at det kanskje ikke var så lurt å slutte med AP?

Anonymkode: 94213...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det kanskje ikke var så lurt å slutte med AP?

Anonymkode: 94213...bbf

Det er noe av det lureste jeg har gjort, da er de med meg. Trenger bare å se etter lys og jeg vet de er der ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tidligere lengtet jeg også hjem. Har en religiøs bakgrunn, og ønsket meg bare hjem til Gud. Ba om at han skulle hente meg og sånn.

Nå som godt voksen er det litt annerledes. Tenker at jeg har så mye å utrette og rekke før han kommer. 

Anonymkode: 4cfcf...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere lengtet jeg også hjem. Har en religiøs bakgrunn, og ønsket meg bare hjem til Gud. Ba om at han skulle hente meg og sånn.

Nå som godt voksen er det litt annerledes. Tenker at jeg har så mye å utrette og rekke før han kommer. 

Anonymkode: 4cfcf...e87

Lengtet mye hjem i oppveksten jeg også, satt om kvelden/natta og så opp på stjernene...ba dem komme å hente meg. De kom ikke, jeg skulle jo være her på jorden. 

Det er bra du har mye å utrette da ❤️ 

Jeg føler meg ganske ferdig her på jorden så tror jeg dør snart,men er litt ambivalent til akkurat det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere lengtet jeg også hjem. Har en religiøs bakgrunn, og ønsket meg bare hjem til Gud. Ba om at han skulle hente meg og sånn.

Nå som godt voksen er det litt annerledes. Tenker at jeg har så mye å utrette og rekke før han kommer. 

Anonymkode: 4cfcf...e87

Men hva gjorde du med lengselen? Gikk det bare over av seg selv? Hvordan håndterte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men hva gjorde du med lengselen? Gikk det bare over av seg selv? Hvordan håndterte du det?

Det gikk gradvis over av seg selv etterhvert som jeg ble eldre. Men i dårlige perioder er jeg alltid der igjen at jeg vil hjem. Før var det kronisk, nå bare av og til. 

Anonymkode: 4cfcf...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det gikk gradvis over av seg selv etterhvert som jeg ble eldre. Men i dårlige perioder er jeg alltid der igjen at jeg vil hjem. Før var det kronisk, nå bare av og til. 

Anonymkode: 4cfcf...e87

Ok. Det kommer i perioder her også,men det er en trøst at lysene er med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du vil ha det slik du hadde det i 1965? Da var du jo ikke født. Husker du mye av det?

 

Neppe.

 

Hvorfor skulle det være noe etter livet? Når det ikke var noe før livet? Eller når vi ikke lever evig.

 

Ta dine medisiner og lev med det du har fått, det finnes ikke noe. mer enn det du allerede har.

Anonymkode: 50441...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du vil ha det slik du hadde det i 1965? Da var du jo ikke født. Husker du mye av det?

 

Neppe.

 

Hvorfor skulle det være noe etter livet? Når det ikke var noe før livet? Eller når vi ikke lever evig.

 

Ta dine medisiner og lev med det du har fått, det finnes ikke noe. mer enn det du allerede har.

Anonymkode: 50441...6a3

Det finnes noe både før og etter livet tror jeg da og heldigvis for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det finnes noe både før og etter livet tror jeg da og heldigvis for det. 

I alle fall etter tror jeg. Før vi fikk liv var vi jo ikke skapt/laget enda. 

Anonymkode: 4cfcf...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lenger etter å få forlate denne verdenen. Ting som betydde mye for meg er ikke lenger en del av livet mitt, og nå har jeg kun jobb å se frem til. 

Anonymkode: 9fedc...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle fall etter tror jeg. Før vi fikk liv var vi jo ikke skapt/laget enda. 

Anonymkode: 4cfcf...e87

Sjelen er jo evig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lenger etter å få forlate denne verdenen. Ting som betydde mye for meg er ikke lenger en del av livet mitt, og nå har jeg kun jobb å se frem til. 

Anonymkode: 9fedc...306

Ok. Jobb er da noe å gå til,men forstår deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sjelen er jo evig.

Jeg tenker at sjelen er evig ETTER at den er skapt. Men jeg håper ikke det.

Anonymkode: 4cfcf...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at sjelen er evig ETTER at den er skapt. Men jeg håper ikke det.

Anonymkode: 4cfcf...e87

Den var alltid endel av Gud, Gud ville oppleve seg selv som adskilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jobb er da noe å gå til,men forstår deg. 

Det er en hard jobb som gjør meg veldig sliten, men jeg orker ikke å gå hjemme. Uten jobb orker jeg ikke å leve. 

Anonymkode: 9fedc...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en hard jobb som gjør meg veldig sliten, men jeg orker ikke å gå hjemme. Uten jobb orker jeg ikke å leve. 

Anonymkode: 9fedc...306

Da er det bra du har jobben tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...