Gå til innhold

Lengter hjem.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jo ikke galskap i det hele tatt. 

Hvis du vil ha ett siste råd fra meg, som du bør merke deg ekstremt nøye:

Uansett hvor du mener du er fra eller tilhører, så bør du fokusere all din energi på livet du har på denne jorda. Hvordan gjøre dette livet best mulig for deg selv og de rundt deg, for samfunnet og for verden. Dette uavhengig av hvor mange nye sjanser du mener du får. Sistnevnte kan du aldri vite. Men uavhengig av det har du ingenting å tape på førstnevnte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Hvis du vil ha ett siste råd fra meg, som du bør merke deg ekstremt nøye:

Uansett hvor du mener du er fra eller tilhører, så bør du fokusere all din energi på livet du har på denne jorda. Hvordan gjøre dette livet best mulig for deg selv og de rundt deg, for samfunnet og for verden. Dette uavhengig av hvor mange nye sjanser du mener du får. Sistnevnte kan du aldri vite. Men uavhengig av det har du ingenting å tape på førstnevnte. 

Det er jo nettopp det jeg gjør nå, prøver å gjøre det beste ut av dette livet. Verden trenger lys og kjærlighet ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jo ikke galskap i det hele tatt. 

Jo, dette er galskap.

Anonymkode: 94213...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, dette er galskap.

Anonymkode: 94213...bbf

Er å diskutere døden galskap?

Vi skal alle dø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er å diskutere døden galskap?

Nei, det var ikke det jeg kommenterte. 🙄

Anonymkode: 94213...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ikke det jeg kommenterte. 🙄

Anonymkode: 94213...bbf

Det ar det vi diskuterte nå sist. Ikke alt er sykt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er jo nettopp det jeg gjør nå, prøver å gjøre det beste ut av dette livet. Verden trenger lys og kjærlighet ❤️ 

Verden trenger at mennesker gjør gode handlinger.

Varme tanker, bønner til usynlige fantasivenner/guder eller åndelig "lys" metter ikke sultne barn, stopper ikke krig og kurerer ikke sykdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Janus30 skrev:

Verden trenger at mennesker gjør gode handlinger.

Varme tanker, bønner til usynlige fantasivenner/guder eller åndelig "lys" metter ikke sultne barn, stopper ikke krig og kurerer ikke sykdom. 

Gode handlinger ja, enig i det. Folk må lære å elske og akseptere hverandre, hjelpe hverandre. 

Men lys og kjærlighet det hjelper også, f.eks å sende til der det er mørkest. Eliten osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...