Gå til innhold

Syntes du også folk som alltid er så blide, smilende og overdrevent positive er utrolig slitsomme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker noe kriminelt. Alt koster i dag med fine utdanninger og alt. Derfor ser vi stadig voksende kriminalitet i samfunnet tror jeg.

Anonymkode: a0804...59c

Hæ... hva har dette med temaet å gjøre?

Anonymkode: 6cb90...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Prøv å ikke misforstå. Spørsmålet var vilken virkning overhyggelige personer har på deg. Hva jeg svarte at da blir jeg mere obs da sjansen for å bli utsatt for noe kanskje kriminelt er stadig økende i samfunnet slik jeg opplever. Jeg ville tenkt at det kunne være ting ved miljøet jeg nå var havnet i som gjorde at man lett kunne bli misbrukt eller liknende.

Jeg mener selvsagt ikke at noen er skyldige uten bevis eller noe og vi skal alle dømmes på våre handlinger men sjansen for å bli utsatt for noe i våre dagers samfunn bare øker synes jeg. Og man har ofte lite man skal ha sagt.

Kanskje har det mest med dårlig  og bitre erfaring å gjøre. Mine holdninger. Vi er ikke alle like.

Anonymkode: a0804...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.4.2019 den 21.30, AnonymBruker skrev:

Blir bare matt og utslitt av dem.

Anonymkode: e6f60...5e3

Det kan bare bli for mye for alle tror jeg bare. Både den ene og den andre veien.

Anonymkode: a0804...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...