Gå til innhold

Kupton - hallusinasjoner etter trening

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har schizofreni, men har ingen hallusinasjoner (bortsett fra når jeg er i psykose) . 

Men rett etter at jeg har vært fysisk aktiv (feks hvis jeg har gått en tur også kommer jeg inn igjen ) så begynner jeg å hallusinere visuelt, alt jeg ser på krymper. Veggen, ansiktet mitt i speilet, skoene mine, alt jeg fokuserer blikket mitt på krymper eller trekker seg innover. 

Det varer bare mens jeg har høy puls og er andpusten, etter et par minutter hvile er synet helt normalt igjen. 

Er dette vanlig med schizofreni eller er det mer sannsynlig at det har en organisk årsak? Det har vært sånn i flere år, men har bare tenkt at det sikkert er normalt, men jeg har spurt mange nå og ingen jeg kjenner har opplevd det sammd

Anonymkode: 379c1...793

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har schizofreni, men har ingen hallusinasjoner (bortsett fra når jeg er i psykose) . 

Men rett etter at jeg har vært fysisk aktiv (feks hvis jeg har gått en tur også kommer jeg inn igjen ) så begynner jeg å hallusinere visuelt, alt jeg ser på krymper. Veggen, ansiktet mitt i speilet, skoene mine, alt jeg fokuserer blikket mitt på krymper eller trekker seg innover. 

Det varer bare mens jeg har høy puls og er andpusten, etter et par minutter hvile er synet helt normalt igjen. 

Er dette vanlig med schizofreni eller er det mer sannsynlig at det har en organisk årsak? Det har vært sånn i flere år, men har bare tenkt at det sikkert er normalt, men jeg har spurt mange nå og ingen jeg kjenner har opplevd det sammd

Anonymkode: 379c1...793

Jeg opplever noen ganger at alt er så stort og jeg er så liten, f.eks når jeg ligger i sengen. Da virker den kjempestor og jeg er pitteliten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...