Gå til innhold

Æsj! Jeg har begynt å slite. Vet ikle om jeg begynner å bli manisk eller psykotisk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært hypoman i snart fire måneder! Wohoo! Fikk beskjed om å slutte på en medisin jeg går på fordi jeg ble litt mye, men jeg har løyet og fortsatt med medisinen. Jeg trenger den for å overleve. Kan ikke slutte. Jeg har hatt hypomanien under kontroll. Nå i det siste har jeg begynt å føle meg rar. Jeg merker selv at noe er på gang, så jeg har selvinnsikt. Livet har begynt å føles uvirkelig. Og jeg har syns og hørselshallusinasjoner, og veldig vill fantasi og ville drømmer. Litt paranoid i blant. Ellers er alt kjempebra. Når jeg har pause fra de plagene. Begynner jeg å bli sykere? 

Anonymkode: 45837...231

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært hypoman i snart fire måneder! Wohoo! Fikk beskjed om å slutte på en medisin jeg går på fordi jeg ble litt mye, men jeg har løyet og fortsatt med medisinen. Jeg trenger den for å overleve. Kan ikke slutte. Jeg har hatt hypomanien under kontroll. Nå i det siste har jeg begynt å føle meg rar. Jeg merker selv at noe er på gang, så jeg har selvinnsikt. Livet har begynt å føles uvirkelig. Og jeg har syns og hørselshallusinasjoner, og veldig vill fantasi og ville drømmer. Litt paranoid i blant. Ellers er alt kjempebra. Når jeg har pause fra de plagene. Begynner jeg å bli sykere? 

Du høres syk ut. Søk hjelp!

Skrevet

Du som svarte her er nok selv syk.

Hva med å prøve være litt medmenneske? 

stjernestøv
Skrevet
10 minutter siden, Vidar71 skrev:

Var det frekt det jeg skrev? Det var ikke meningen, og jeg bryr meg om mine medmennesker. Jeg ba personen søke hjelp,det ser ut som personen trenger hjelp. 

Gjest Anbr42
Skrevet (endret)
18 minutter siden, Vidar71 skrev:

Stjernestøv virker for meg som et godt medmenneske. Tror ikke det er mye vondt i henne, gitt;)

Endret av Anbr42
Gjest Anbr42
Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Var det frekt det jeg skrev? Det var ikke meningen, og jeg bryr meg om mine medmennesker. Jeg ba personen søke hjelp,det ser ut som personen trenger hjelp. 

Det var ikke frekt

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Anbr42 skrev:

Det var ikke frekt

Takk ❤️ 

Skrevet
1 time siden, Vidar71 skrev:

Det var ingenting galt med Stjernestøv sitt svar.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, frosken skrev:

Det var ingenting galt med Stjernestøv sitt svar.

For krenkbare som er ute etter å bli krenket var det det. 

Anonymkode: 1ee51...105

Gjest Anbr42
Skrevet
43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk ❤️ 

For ordens skyld vil jeg si at det ikke er jeg som er ts. Det kunne kanskje virke sånn.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Anbr42 skrev:

For ordens skyld vil jeg si at det ikke er jeg som er ts. Det kunne kanskje virke sånn.

Nei jeg forstod at du ikke var ts :) 

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ble ikke det minste fornærmet, Stjernestøv ☺️ Du har sikkert rett, og jeg tåler å høre det. Jeg er bare sjukt ambivalent angående om jeg skal søke hjelp eller ikke😬😬😬 Er sånn: hjelp meg! Nei, ikke hjelp meg!

Gjest elina777
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Ble ikke det minste fornærmet, Stjernestøv ☺️ Du har sikkert rett, og jeg tåler å høre det. Jeg er bare sjukt ambivalent angående om jeg skal søke hjelp eller ikke😬😬😬 Er sånn: hjelp meg! Nei, ikke hjelp meg!

Det er sjelden man vil ha hjelp selv når man er manisk

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, elina777 skrev:

Det er sjelden man vil ha hjelp selv når man er manisk

Sant. Men tror du at det er manisk jeg er? 

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra for jeg mente det bare godt ❤️ Det er ikke bra å gå sånn i lengden som du er nå, derfor er det viktig at du får hjelp. Skjønner ambivalensen,er sånn selv når jeg er dårlig. Men ofte har jeg innsett at jeg trenger hjelp,har da blitt innlagt eller satt på medisiner og begge deler har hjulpet meg. Jeg heier på deg,be om hjelp så får du det bedre. Det er ikke godt å ha det som du har det nå. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bra for jeg mente det bare godt ❤️ Det er ikke bra å gå sånn i lengden som du er nå, derfor er det viktig at du får hjelp. Skjønner ambivalensen,er sånn selv når jeg er dårlig. Men ofte har jeg innsett at jeg trenger hjelp,har da blitt innlagt eller satt på medisiner og begge deler har hjulpet meg. Jeg heier på deg,be om hjelp så får du det bedre. Det er ikke godt å ha det som du har det nå. 

❤️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...