usikker Skrevet 29. april 2019 Skrevet 29. april 2019 Bruker nå 75 mg Efexor, og 40 mg Fontex. Vival og Sobril kun ved behov. Ønsker å endre, da jeg opplever bivirkninger. Har hatt god virkning vedr angst og panikkanfall , og moderat virkning på depresjon. Den tyngste depresjonen er gått over til sinne. Jeg er mye sint og irritabel, har vektoppgang (10 kg+), voldsom nattesvette, plages med hodepine, dårlig søvn, og generell tiltaksløshet. Har en flink fastlege, men han venter like mye på innspill fra meg, som å foreslå nye AD selv. Cipralex er ikke et alternativ. Noen som kan gi meg litt innspill? 0 Siter
kupton Skrevet 29. april 2019 Skrevet 29. april 2019 Har dere tenkt på monoterapi med Efexor, men i langt høyere dose? 0 Siter
usikker Skrevet 29. april 2019 Forfatter Skrevet 29. april 2019 1 time siden, kupton skrev: Har dere tenkt på monoterapi med Efexor, men i langt høyere dose? Takk for svar kupton. Har vært oppi 150 mg efexor, uten annen AD i tillegg. Varighet ca 4 uker Jeg ble veldig dårlig av det, ustø/svimmel og hodesmerter. Var mye sengeliggende de ukene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.