Gå til innhold

Trigeminusnevralgi.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Det tærer på nervene mine for det er så vondt,må ta tre lyrica nå og ibux og paracet. Det hjelper litt en stund,men så begynner det igjen. Det har vært ekstremt i det siste,det iler av smerter i meg. Og innimellom får jeg migrene, og det er også veldig vondt. Jeg tror jeg får nervesammenbrudd snart,men det er vel noe jeg må gjennom. Håper det blir bedre etterhvert.  

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Råd om hvordan jeg skal takle dette? Jeg blir gal. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner noen som får jevnlig botox. Har du prøvd det?

Anonymkode: 7ad63...25c

stjernestøv
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner noen som får jevnlig botox. Har du prøvd det?

Nei det har jeg ikke prøvd eller fått tilbud om, hjelper det godt?

stjernestøv
Skrevet

Det går ut over psyken det her, hadde så vondt i natt at jeg bare gikk rundt i ring,lyrica tar ikke smertene det bare demper det litt. Noen som vet om andre medisiner som kan hjelpe? Det er vondt i dag og, får lyst å ta masse piller bare for å få det vekk. Hva skjer hvis jeg tar masse lyrica? Eller masse seroquel og truxal? Da får jeg vel sove? Lurte på å ringe legevakten i natt, men hva kan de gjøre? Anger på at jeg ikke ringte legesenteret i dag tidlig, hadde sikkert fått en time..dette er akutt. Kanskje andre medisiner kan hjelpe.

stjernestøv
Skrevet

Satser på cannabis olje. Jeg må jo få det. Nå er plutselig smertene borte, og plutselig kommer de igjen. Orker ikke dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Ring lege! Du kan jo ikke ha det sånn!

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Satser på cannabis olje. Jeg må jo få det. Nå er plutselig smertene borte, og plutselig kommer de igjen. Orker ikke dette. 

Hven har sagt cannabis olje hjelper mot slike smerter?

Ellers må du jo gå til legen om du har så vondt!

Anonymkode: d7a75...0e2

stjernestøv
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hven har sagt cannabis olje hjelper mot slike smerter?

Ellers må du jo gå til legen om du har så vondt!

Anonymkode: d7a75...0e2

Har lest at det hjelper mot alle slags smerter. 

Ja jeg går til lege i neste uke om dette ikke roer seg. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har lest at det hjelper mot alle slags smerter. 

Ja jeg går til lege i neste uke om dette ikke roer seg. 

Skal du virkelig plages så lenge? 

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal du virkelig plages så lenge? 

Hva mener du? Hva kan legevakten gjøre? Kan de gi meg sterke smertestillende? Har lest at selv morfin hjelper ikke på dette, har prøvd tramadol og, det hjalp ikke. Epilepsi medisiner hjelper litt, men tar ikke bort smertene. Det er vanskelig å behandle nervesmerter har jeg hørt. Vurderte jo å ringe legevakten sist natt, smertene var uutholdelige og jeg bare gikk rundt og rundt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hva mener du? Hva kan legevakten gjøre? Kan de gi meg sterke smertestillende? Har lest at selv morfin hjelper ikke på dette, har prøvd tramadol og, det hjalp ikke. Epilepsi medisiner hjelper litt, men tar ikke bort smertene. Det er vanskelig å behandle nervesmerter har jeg hørt. Vurderte jo å ringe legevakten sist natt, smertene var uutholdelige og jeg bare gikk rundt og rundt. 

Hvis det er uutholdelig så ringer du! 

stjernestøv
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er uutholdelig så ringer du! 

Ja det skal jeg gjøre, fikk bare lyst å ta overdose i natt for å få bort smertene. 

Samtidig kommer det masse lys inni meg, det er høye frekvenser og jeg blir dårlig av det. Tåler det ikke, men jeg må stå i det. 

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...