Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får utretning hos kommunepsykolog. Er det vanlig praksis? Var det ikke Dps som er ansvarlig for utredning? Hun hadde aldri en samtale med meg alene. Mye jeg ikke forstår.

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
3 timer siden, Betti 11 skrev:

Jeg får utretning hos kommunepsykolog. Er det vanlig praksis? Var det ikke Dps som er ansvarlig for utredning? Hun hadde aldri en samtale med meg alene. Mye jeg ikke forstår.

Så lenge det er en psykolog er det vel greit? Mener du at du ikke får snakke med henne alene? Du kan jo be om det?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Betti 11 skrev:

Det er ikke uvanlig. 

Anonymkode: 531ba...c22

Skrevet
34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så lenge det er en psykolog er det vel greit? Mener du at du ikke får snakke med henne alene? Du kan jo be om det?

Det få vi se. Jeg mister hele selvtillitten når jeg se henne. Kanskje jeg kan forklare meg litt hvordan jeg har det. Kanskje jeg burde akkurat sa henne hva jeg tenker om henne.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke uvanlig. 

Anonymkode: 531ba...c22

Føler meg litt dum fordi jeg ikke vet. Det er godt å få så mye hjelp og at jeg få svar om psyken min. 

stjernestøv
Skrevet
13 minutter siden, Betti 11 skrev:

Det få vi se. Jeg mister hele selvtillitten når jeg se henne. Kanskje jeg kan forklare meg litt hvordan jeg har det. Kanskje jeg burde akkurat sa henne hva jeg tenker om henne.

Ja du kan snakke om alt hos en psykolog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...