Gå til innhold

Apropos nick

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Savner åvåge og ha nick når jeg ser svar som virker seriøse ,så er det å tåle alt det andre. Å skrive opplysninger detaljert kan innby til gjenkjennelse og påfølgende « noia» og angst .

Videre fins det « drama» og «konflikt « triggere i et slikt forum som kan virke å more seg over andres indre konflikter og sårbarheter . Kanskje kan de kalles bygdedyr, er vel mer nærliggende med nettroll.

Så er det de folka som korrigerer og driver replikkveksling opp på mer konstruktive plan. Er nysgjerrige på hva som ligger til grunn for spørsmål , deler erfaringer og kunnskap ( som de helst forteller hvor springer ut i fra), noe. foreslår hjelpetiltak - 

Så har vi enda en part diagnose produsentene , de som med mer eller mindre medisinske briller finner ut av folk er eller kan kategoriseres i visse gjenkjennbare bokser.

Noem vil sikkert kalle dette forumet et lite mikrokosmos av virkelighet . Folk er folk med alt hva det kan bety av biologi, psykologi , sosiologi og mulige kompetanser / erfaringer .

Mye foregår i folk og vi fortolker og ser , opplever og « føler» livet på ulike vis. Tror et slikt sted kan være både og å versere i .  Når alternativet er nesten ingen mennesker , og du er fortvilet men syns det er vanskelig å få det bedre, er ikke dette  et ok sted da? PS mine kritiske bjeller klinger litt.

kjør debatt ! Hilsen en namnlaus 

Anonymkode: 51f31...c20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

kjør debatt ! 

Anonymkode: 51f31...c20

Hehe

Når folk sier kjør debatt blir det som regel helt stille 😛 Er ikke noe særlig debatter her er for lite forum. Dessuten så er det litt vanskelig å vite helt hva spesifikt du ønsker å debattere, virker litt flytende temaer i innlegget ditt, og det hjelper heller ikke ;)

Liker best at andre bruker nick jeg, men foretrekker å være ekstra anonym selv 😊 Men sånn er vel det meste her i livet, alle vil hjelpe flyktninger, men ingen vil ha dem i sitt hjem. Alle vil redde kloden, men ingen vil gi fra seg moderne luksus som strøm og rent vann 😊

Sånn er vel bare menneskers natur , tror jeg ;) 

Anonymkode: d91f9...92a

Skrevet

Da jeg fikk knekken lette jeg desperat etter hjelp. Fant dette forum og er takknemlig for hver hjelp jeg få. Det fins situasjoner hvor jeg bli trigget, men å har litt sunn fornunft for å erkjenne riktig tid for en pause er viktig. Jeg fikk ikke bare underholdning, også mer forståelse for andres sykdom. Mer kunnskap om medisiner, terapi og om meg selv. Jeg hadde ingen anelse hva var galt med meg, eller hva forsjellen mellom psykiater og psykolog var. Det er en støtte for meg og jeg gleder meg hver gang jeg kan gi litt tilbake. Ofte lider jeg med når en har det ikke bra. Til slutt vil jeg si at det er vanskelig å skille anonyme brukere fra hverandre., når det er en tråd med mye svar, men jeg forstår at det bli gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...