Gå til innhold

Livet er for brutalt akkurat nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har vært jævlig til tider.. det har heller ikke vært noe artig for meg å slite meg gjennom arbeidsdagene (40 timer i uka) og så sluker gjelda hele lønna.. vi betaler 300.000 i året i bare forbruksgjeld, og den går ikke en gang ned...

Dere betaler 300.000 på gjelden? Ble det en 0 for mye her?

Anonymkode: b81bc...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har vært jævlig til tider.. det har heller ikke vært noe artig for meg å slite meg gjennom arbeidsdagene (40 timer i uka) og så sluker gjelda hele lønna.. vi betaler 300.000 i året i bare forbruksgjeld, og den går ikke en gang ned... jeg er glad for at jeg klarte å finne styrke til å gjøre dette, og ble veldig lettet da vi fikk telefonen idag, dette har ligget på meg hver eneste dag i flere år, men jeg har ikke vært sterk nok til å gå den veien jeg nå gjør. Håper bare det er mulig å hjelpe oss.. 

Anonymkode: ec8d8...dc2

Ja håper de kan hjelpe dere det tar på det paykiske å slite økonomisk. Det ser jeg på datteren min, nav kunne ikke hjelpe :( 

Hun har veldig dårlig råd og er livslei. Men nav må da kunne hjelpe henne så hun får besøkt sønnen,betale drivstoff til det. Har bedt henne ta kontakt med nav igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja håper de kan hjelpe dere det tar på det paykiske å slite økonomisk. Det ser jeg på datteren min, nav kunne ikke hjelpe :( 

Hun har veldig dårlig råd og er livslei. Men nav må da kunne hjelpe henne så hun får besøkt sønnen,betale drivstoff til det. Har bedt henne ta kontakt med nav igjen. 

Det tar veldig på... 

Hvorfor kunne de ikke hjelpe? 

Anonymkode: ec8d8...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja håper de kan hjelpe dere det tar på det paykiske å slite økonomisk. Det ser jeg på datteren min, nav kunne ikke hjelpe :( 

Hun har veldig dårlig råd og er livslei. Men nav må da kunne hjelpe henne så hun får besøkt sønnen,betale drivstoff til det. Har bedt henne ta kontakt med nav igjen. 

Man får ikke ekstra til slikt fra NAV.

Anonymkode: b81bc...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tar veldig på... 

Hvorfor kunne de ikke hjelpe? 

Anonymkode: ec8d8...dc2

Hun hadde 400 kroner for mye til at de kunne hjelpe, bare tull og tøys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke ekstra til slikt fra NAV.

Anonymkode: b81bc...588

Trodde de mente det var viktig at sønnen fikk se pappaen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Trodde de mente det var viktig at sønnen fikk se pappaen sin. 

Koster det så mye i bensin da? Kan ikke du spytte inn noen kroner?

Anonymkode: b81bc...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Trodde de mente det var viktig at sønnen fikk se pappaen sin. 

Bor sønnen i fosterhjem siden det var viktig at datteren kjørte til sønnen for at han skulle få se faren sin? Eller bor han fast hos mor eller far? 

Anonymkode: 04e71...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koster det så mye i bensin da? Kan ikke du spytte inn noen kroner?

Anonymkode: b81bc...588

Har sagt at jeg kan betale det, men det vil hun ikke. Så hun ser ikke sønnen lenger. Føler hun har mistet han. Eksen har fått seg ny kjæreste, det er en ny farsfigur som sønnen er trygg på nå. Han er ikke trygg på faren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor sønnen i fosterhjem siden det var viktig at datteren kjørte til sønnen for at han skulle få se faren sin? Eller bor han fast hos mor eller far? 

Anonymkode: 04e71...8dc

Bor fast hos moren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg avslutter denne tråden for min del nå. Takk for at dere hjalp meg gjennom den ekstremt vonde dagen.

Anonymkode: ec8d8...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Trodde de mente det var viktig at sønnen fikk se pappaen sin. 

Det kan skape litt forrvirring når du kaller sønnen din for datteren din og samtidig kaller "datteren" din for pappaen til sønnen sin.

Er ikke så lett å følge med 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Det kan skape litt forrvirring når du kaller sønnen din for datteren din og samtidig kaller "datteren" din for pappaen til sønnen sin.

Er ikke så lett å følge med 😊

 

Ok. Hun vil alltid være pappaen til sønnen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...