Gå til innhold

Medikamentfritt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette falske nyheter eller er det noen som nytenker skikkelig ! ?

Virket som et godt opplegg og skulle gjerne blitt plantet inn i det akkurat nå, på stående fot.

Men, hva med alle demonene som medikament døyver , hvordan fåes de bukt med? Trimmes de vekk ? Kan en snakke dem vekk? Er det en ide om å se hele menneskets behov som ligger til grunn .. ikke bare behandle slitsomme tanker , men gi eksponering og annet positivt inkl .? 

Om psyken er skikkelig skrall er jeg kanskje noe skeptisk til at kroppen og sjelen ikke skal få mulighet til litt hjelp til ro , medikamentelt . ... 

Nå har jeg kun lest gjennom dette raskt og det er sikkert mange spørsmål som kan reises om slik og sånn og jeg bør sikkert lese enda grundigere før jeg deler frie assosiasjoner ...(...) 

Men , sånn helt umiddelbart , når du tenker du ønsker deg vekk fra « pillemisbruk» les; pillemisbruk i den forstand at de skal holde folk i sjakk på sine egne planeter og gjerne i utenforskap og uførhet , ja; høres ikke så aller verst ut...(....) 

Anonymkode: 3dd60...cfa

Skrevet

Det nytter ikke å pøse på med medisiner uten annen hjelp! Det ser jeg alt for ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...