Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg har slitt med angst og tidvis depresjoner i to år nå. Uheldigvis er det vel flere som gjør det her. Lurer veldig på noe - er det sånn at dere som sliter med det samme kan ha gode perioder? Altså helt uten angst og deperesjon. Det kan være fra minutter til den legste jeg har hatt på fjorten dager. Synes det er så frustrerende å ikke vite når disse kommer. Kveldene mine kan også være mye bedre enn dagtid - nesten som normal. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Veldig takknemlig for svar

Jarle

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Jarle skrev:

Hei

jeg har slitt med angst og tidvis depresjoner i to år nå. Uheldigvis er det vel flere som gjør det her. Lurer veldig på noe - er det sånn at dere som sliter med det samme kan ha gode perioder? Altså helt uten angst og deperesjon. Det kan være fra minutter til den legste jeg har hatt på fjorten dager. Synes det er så frustrerende å ikke vite når disse kommer. Kveldene mine kan også være mye bedre enn dagtid - nesten som normal. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Veldig takknemlig for svar

Jarle

Angsten kan komme når som helst her, kan også våkne om natten med angst. Etter jeg har spist kjøtt kan jeg få angst pga dyrets frykt ved slakting.

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Jarle skrev:

Hei

Jarle

Har du sjekket stoffskifte, vitaminer og hormoner? Jeg hadde samme symtomer som du beskriver. Fikk påvist lav stoffskifte og er i overgangsalder. I tilleg hadde jeg mye påkjenninger. Etter medisinering av det ble min psyke likevel ikke bedre heller dårlig. Fastlegen sa at det er ptsd og jeg er mitt i utredning av andre lidelser. Kanskje det kan skyldes andre årsaker hos deg. Det vet jeg ikke.

Anonymkode: ccf0f...3ad

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Jarle skrev:

Hei

Jarle

Gå du på medisiner?

Anonymkode: ccf0f...3ad

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...