Gondor Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Er det noen som har erfaring med dette mot psykisk problematikk? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 8 minutter siden, Gondor skrev: Er det noen som har erfaring med dette mot psykisk problematikk? Nei, men kunne tenkt meg det. Skal du bestille fra utlandet? 0 Siter
Gondor Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Skrevet 2. mai 2019 Det er til både sønnen min og meg og vi har så vidt begynt å undersøke. Han tar Lyrica mot nevropatiske smerter. Det har ingen effekt, men det har gjort ham avhengig som sovemedisin. Det sies jo at CBD skal være effektivt mot nervesmerter. Han har en diagnose som er nær opp til schizofreni og jeg er bipolar det er derfor jeg lurer på dette med psykiske problemer. Jeg har en kamerat som tar dette mot revmatiske smerter og tretthet som følge av mange medisiner og han har fått et nytt liv. Jeg er også trett som følge av medisinbruk og jeg skulle gjerne ha gjort noe med dette. Jeg tror ikke det bare er å bestille på måfå. Man må undersøke først. Jeg vet at legespesialister kan skrive det ut i Norge. Hva tenkte du å ta det mot? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 8 timer siden, Gondor skrev: Det er til både sønnen min og meg og vi har så vidt begynt å undersøke. Han tar Lyrica mot nevropatiske smerter. Det har ingen effekt, men det har gjort ham avhengig som sovemedisin. Det sies jo at CBD skal være effektivt mot nervesmerter. Han har en diagnose som er nær opp til schizofreni og jeg er bipolar det er derfor jeg lurer på dette med psykiske problemer. Jeg har en kamerat som tar dette mot revmatiske smerter og tretthet som følge av mange medisiner og han har fått et nytt liv. Jeg er også trett som følge av medisinbruk og jeg skulle gjerne ha gjort noe med dette. Jeg tror ikke det bare er å bestille på måfå. Man må undersøke først. Jeg vet at legespesialister kan skrive det ut i Norge. Hva tenkte du å ta det mot? Jeg vil ta det mot nervesmerter, vondt i kroppen og angst, tror det hadde hjulpet. Tror ikke leger kan skrive det ut i Noege, men i Sverige gjør de det. Tror ikke leger kan skrive det u 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 Jeg har noen ganger vurdert å ta med hjem fra Sverige... Har ikke turt gr toll Anonymkode: da20a...cc5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen ganger vurdert å ta med hjem fra Sverige... Har ikke turt gr toll Anonymkode: da20a...cc5 Får du kjøpt det uten resept da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 13 timer siden, stjernestøv skrev: Nei, men kunne tenkt meg det. Skal du bestille fra utlandet? Hvordan bruker man det, drikker oljen? Anonymkode: 40bb8...fc9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bruker man det, drikker oljen? Anonymkode: 40bb8...fc9 Ja men det er ikke mye man skal ta tror jeg. 0 Siter
Gondor Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Skrevet 3. mai 2019 Svar til stjernestøv (siterknappen min funker ikke). Joda, spesialister i Norge kan skrive det ut. Det er ca 30 mennesker som har fått det på resept i Norge. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 (endret) 9 minutter siden, Gondor skrev: Svar til stjernestøv (siterknappen min funker ikke). Joda, spesialister i Norge kan skrive det ut. Det er ca 30 mennesker som har fått det på resept i Norge. Oi det visste jeg ikke, kan jo spør psykiateren om å få det da. Sønnen min spurte en psykiater men fikk det ikke. Men ikke fastleger kan skrive det ut? Endret 3. mai 2019 av stjernestøv 0 Siter
Gondor Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Skrevet 3. mai 2019 Nei, det må gå gjennom en spesialist og alt annet må være prøvd. 1 Siter
ISW Skrevet 4. mai 2019 Skrevet 4. mai 2019 (endret) Her må dere skille i begrepene. Cannabis består i hovedsak av 2 psykoaktive substanser. THC, som har den rusgivende effekten, kan framkalle psykose og forverret angst, samt CBD, som til en viss grad motvirker denne effekten og virker angstdempende og antidepressivt (og prøves ut for en rekke indikasjoner, inkl. epilepsi) CBD alene står ikke på narkotikalisten i Norge, såfremt det ikke samtidig inneholder THC. Det regnes likevel som et legemiddel og kan bli beslaglagt ved innførsel, dog neppe straffet. Endret 4. mai 2019 av issomethingwrong 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 4. mai 2019 Skrevet 4. mai 2019 Jeg røyker Cannabis 1-2 ganger i uka. Det er mest pga. THC'en, men det er nok CBD i det også. Ble advart mot å gjøre dette, men jeg har ikke merka noen forverring av stemningslidelsen sida jeg begynte med dette, tvert imot, kan lette depresjonene litt. Når det gjelder cannabisolje med bare CBD ville jeg bare bestilt det fra utlandet, jeg har bestilt rare ting fra utlandet før som har blitt beslaglagt i tollen, fikk ingen konsekvenser. Ikke vær så engstelig for å gjøre småting som dette, kjør på. 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 4. mai 2019 Skrevet 4. mai 2019 Jeg røyka marijuana en gang, og fikk den værste angsten jeg noensinne har fått. Skal det innhandlecs oljer, så dropp de med THC i alle fall. Det er sterkt ugunstig for en med schizofreni nære tilstander som din sønn. 0 Siter
Bergogdal Skrevet 4. mai 2019 Skrevet 4. mai 2019 6 timer siden, Drømmeautomat skrev: Jeg røyker Cannabis 1-2 ganger i uka. Det er mest pga. THC'en, men det er nok CBD i det også. Ble advart mot å gjøre dette, men jeg har ikke merka noen forverring av stemningslidelsen sida jeg begynte med dette, tvert imot, kan lette depresjonene litt. Når det gjelder cannabisolje med bare CBD ville jeg bare bestilt det fra utlandet, jeg har bestilt rare ting fra utlandet før som har blitt beslaglagt i tollen, fikk ingen konsekvenser. Ikke vær så engstelig for å gjøre småting som dette, kjør på. Dette er det dårligste rådet jeg har sett her inne. Er du idiot? 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 4. mai 2019 Skrevet 4. mai 2019 Når det gjelder offerløse "forbrytelser" med lave eller ikke-eksisterende straffer kan man godt ta det litt rolig. Tro meg, det fins viktigere bekymringer her i verden 2 Siter
usikker Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 (endret) Jeg har dristet meg til å bestille en flaske CBD olje (4%) i dag🤫 Endret 13. mai 2019 av usikker Tilføyet 4% 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 52 minutter siden, Gondor skrev: Hvorfra har du bestilt det? Nordicoil.dk Prof-cbd.se Anonymkode: da20a...cc5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nordicoil.dk Prof-cbd.se Anonymkode: da20a...cc5 For noen priser! Anonymkode: 40bb8...fc9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.