Gå til innhold

Flyttevask


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 9.5.2019 den 10.32, Lillemus skrev:

Du aner ikke... Nå har jeg bodd her i "bare" 13 år, men herremin som man klarer å samle opp ting og tang! Kaster og gir bort over en lav sko!

Her og. Jeg ser hvor mye unødvendige ting jeg har som jeg burde kvittet meg med for lengst. Blant annet sofaen. Jeg burde solgt den eller gitt den vekk før det kom stygge hull i den og flekker. 

Anonymkode: 32ba4...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her og. Jeg ser hvor mye unødvendige ting jeg har som jeg burde kvittet meg med for lengst. Blant annet sofaen. Jeg burde solgt den eller gitt den vekk før det kom stygge hull i den og flekker. 

Anonymkode: 32ba4...8f7

Man trenger jo gjerne en sofa da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Man trenger jo gjerne en sofa da. 

Var derfor jeg beholdt den så lenge. Men nå er den så stygg å se på at jeg ser ingen annen løsning enn å enten forsøke å finne et trekk som kan passe den / gi den bort eller beholde den med noe nytt trekk :) . Man kan fikse på en slitt sofa billig og enkelt om man finner gode løsninger:) 

Anonymkode: 32ba4...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var derfor jeg beholdt den så lenge. Men nå er den så stygg å se på at jeg ser ingen annen løsning enn å enten forsøke å finne et trekk som kan passe den / gi den bort eller beholde den med noe nytt trekk :) . Man kan fikse på en slitt sofa billig og enkelt om man finner gode løsninger:) 

Anonymkode: 32ba4...8f7

Min er ikke mulig å redde engang, den er brukket inne i hjørnet... :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Lillemus skrev:

Min er ikke mulig å redde engang, den er brukket inne i hjørnet... :D 

Hehe Huff. Da er jeg litt heldigere sånn sett. På min er det kun trekket  som er helt kaputt. Ser ut som en skikkelig uteligger - sofa.  Men jeg kan jo redde den når det kun er trekket... Det er håp selv om det er mer fristende å kaste den då vil jeg tenke nøyere om før jeg gjør det 😊

Anonymkode: 32ba4...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe Huff. Da er jeg litt heldigere sånn sett. På min er det kun trekket  som er helt kaputt. Ser ut som en skikkelig uteligger - sofa.  Men jeg kan jo redde den når det kun er trekket... Det er håp selv om det er mer fristende å kaste den då vil jeg tenke nøyere om før jeg gjør det 😊

Anonymkode: 32ba4...8f7

Min er så jævlig at hadde det ikke vært for at jeg flytter nå og ikke har bruk for å ta den med meg videre så hadde jeg kvittet meg med den for lenge siden og kjøpt en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Lillemus skrev:

Min er så jævlig at hadde det ikke vært for at jeg flytter nå og ikke har bruk for å ta den med meg videre så hadde jeg kvittet meg med den for lenge siden og kjøpt en ny.

Min er helt jævlig også. Trekket er grusomt men et trekk kan erstattes på en måte. Men da gjelder det å finne et trekk som passer :)

Anonymkode: 32ba4...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...