Gå til innhold

Vil ikke mer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så møkklei av å ta de he... medisinene mine! Gidder ikke mer. Jeg tror nemlig ikke at jeg har den sykdommen jeg tar dem mot,  så derfor er det overhodet ingen grunn til å ta medisiner mot en lidelse jeg ikke har!

Jeg vet at jeg har angst, så medisin mot det vil jeg gjerne ta. Men bipolar lidelse? Nope. Har det ikke. Vil ikke ha det. Ønsker ikke å ha det. Vil fortrenge det om jeg har det. Vil skrelle av den delen av meg. Vil ikke identifisere meg meg med den. Hater den. 

Anonymkode: d8a7f...d43

Videoannonse
Annonse
Gjest Anbr42
Skrevet

Men hvorfor gidder jeg egentlig å skrive her inne? Får så og si aldri respons uansett, lol. 

Jeg har så lyst til å bare kutte ut alt. Dol medregnet. Så hvorfor gjør jeg det bare ikke, da?

Jo, jeg gjør det. Tar en pause. Ikke det at noen gidder å bry seg om jeg er her eller ikke, jeg skriver bare ut i lufta til ingen/ingenting. Kanskje jeg gjør det for å få det ut av systemet på en måte. Jaja. Who cares. Noone, nobody, not a single soul... hahaha, jeg dævver på meg over å være så barnslig! 😂 

stjernestøv
Skrevet

Skjønner deg godt, har heller ikke den diagnosen de sier at jeg har. Det er bare noe de tolker feil i psykiatrien,tror jeg melder meg ut. Vil klare meg uten medisiner, så der er vi to. 

Skrevet

Jeg tror de aller fleste som leser dette skjønner at du dessverre lider av noe mer enn angst. Dette er dysforisk mani, blandet episode eller kall det hva du vil. Ganske etter boka også. 

Du trenger noe som demper tankene dine og det begynner å haste. Du bør ta kontakt og få hjelp etter planen din. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...