Gå til innhold

Trenger råd ang medisiner.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt dilemma. Jeg trenger behandling av depresjon og angst. Da jeg gikk på cipralex ble jeg veldig treg både følesesmessige og i tankeprosesser. Klarte dårlig å delta normalt i en samtale og isolerte meg. Mistet føleser for ting og ble likegyldig liksom. Null intresse i sex. Gikk mye opp i vekt og ble deprimert pga det. Så prøvde jeg Brintelix og hadde mindre bivirkninger av denne. Fremdeles flat følelsesmessig men mer angst. Har nå vært uten AD i ett år. Det tok noen mnd før jeg igjen kunne føle. Kunne gråte for første gang på flere år. Jeg følte interesse for ungene og litt etter litt også kjenne at jeg fungerte seksuellt. Jeg gikk mye ned i vekt også og var mer sosial. Mann og barn var fornøyd. Men i løpet av dette året har det vært en « Berg og dalbane» psykisk. Jeg sliter mye med depresjon og jeg vet at jeg burde stått på medisin.Jeg har gått i terapi hele tiden men det hjelper lite på svingningene og det depressive. Jeg er så rådvil fordi jeg trenger hjelp men kvier meg til å bruke medisin igjen. Redd for å legge på meg igjen, redd for å bli følesesmessig flat igjen. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 8d8a6...4d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diskuter kombinasjonen Cipralex/Wellbutrin med legen din. Alternativt Brintellix/Wellbutrin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...