Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg oppnådd et mål jeg trodde lå flere år fram i tid. Jeg har fått kjøpt meg egen bolig og det er i et borettslag og er i ferd med å komme i orden her. Føler meg tryggere og alle kvelds og natteturene pga utryggheten i tidligere bolig er historie 😀nå tar jeg heller turer om jeg har lyst til det. Jeg fikk avslag på nye samtaler i kommunen pga jeg ikke ble bedre av tidligere samtaler, men klaget og fylkesmannen omgjorde vedtaket så jeg får samtaler likevel. Jeg søkte om å få støttesamtaler for å kunne bli trygg nok til å kunne snakke med helsepersonell da spesielt fastlegen og kommunen ga avlag med berunnelse av at jeg kunne ha samtaler med fastlegen 🤣 måtte jo le litt at de begrunnet avslaget med at jeg kan bruke fastlegen når det nettopp er mye der problemet ligger. Hadde dessverre en fastlege som mye overkjørte meg. Nå kan jeg ha fokus på å bygge opp tillit og trygghet til helsepersonell uten å tenke på en dårlig bosituasjon i tillegg. 

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...