Gå til innhold

Er jeg rar?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fra barnsben av følt seksuell opphisselse av å bli ydmyket på ulike måter og jeg nyter å bli "straffet" seksuelt. Jeg er innimellom helt besatt av tanken på det samt å få "klask" og føler at jeg trenger det i hverdagen. Er det en selvskadings-tanke/måte eller er det en brist ett eller annet sted som forårsaker min tankegang og spesielle begjær?

Anonymkode: f57aa...8ad

Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet

Kan du bli seksuelt opphissa uten ydmykelse da? Mange som tenner på ulike varianter av S/M, det er vel ikke i seg selv sykelig. Hvis det bare er dette som kan tenne deg er det vel litt spesielt.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Kan du bli seksuelt opphissa uten ydmykelse da? Mange som tenner på ulike varianter av S/M, det er vel ikke i seg selv sykelig. Hvis det bare er dette som kan tenne deg er det vel litt spesielt.

Jeg kan nok bli det, men ikke på langt nær som ved lettere ydmykelse.

Anonymkode: f57aa...8ad

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...