Gå til innhold

Truxal vs quetiapin til søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil diskutere disse to opp mot hverandre?

Jeg har behov for litt søvnhjelp, og har truxal 15 mg og quetiapin 25 mg. Begge skrevet ut av tidligere behandler. 

Har ikke brukt noen av disse fast, bare sporadisk til utprøving. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes bare et godt svar på dette: Prøv.

Skrevet

Jeg har brukt begge, men i større doser. Fikk hjelp til søvn av begge, men synes jeg fikk mindre hangover av quetiapin enn truxal.

Vet at medisiner kan virke/oppleves forskjellig fra menneske til menneske, så jeg ville prøvd ut. 

Skrevet

Prøvde 50 mg quetiapin. Så da er det bare å vente på søvnen... er så anspent og full av uro at jeg nesten ikke klarer å holde mobilen... 

Grusomt. 

Sov godt alle fine brukere

Skrevet
11 minutter siden, usikker skrev:

Prøvde 50 mg quetiapin. Så da er det bare å vente på søvnen... er så anspent og full av uro at jeg nesten ikke klarer å holde mobilen... 

Grusomt. 

Sov godt alle fine brukere

Håper du får en god natt. Søvn er god medisin. 

Gjest elina777
Skrevet

Får ikke sove av noen av dem pga restless legs de gir meg

Worrisome Plenty
Skrevet

Av de to foretrekker jeg Seroquel. Jeg har prøvd begge. Synes Seroquel er mer behagelig. Truxal er mer ubehagelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...