Gå til innhold

Ut av dyp depresjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har kommet seg ut av dyp depresjon? Der ingenting gir mening, ingenting ser greit ut og det ser nå iallefall ikke ut til at det noen sinne kan bli bedre, fortiden er også farget av det, tror ikke livet noen gang har vært bra, eller kan bli bra. Det finnes for meg nå bare en løsning, men det er så mye styr.. Så noen som har kommet seg ut av det? Blir det greit? 

Anonymkode: 51e34...16c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har kommet seg ut av dyp depresjon? Der ingenting gir mening, ingenting ser greit ut og det ser nå iallefall ikke ut til at det noen sinne kan bli bedre, fortiden er også farget av det, tror ikke livet noen gang har vært bra, eller kan bli bra. Det finnes for meg nå bare en løsning, men det er så mye styr.. Så noen som har kommet seg ut av det? Blir det greit? 

Jeg har. Flere ganger til og med. Det tar tid og du må væte tålmodig. Går du i terapi og får du medisiner?

Anonymkode: 44a40...003

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har. Flere ganger til og med. Det tar tid og du må væte tålmodig. Går du i terapi og får du medisiner?

Ja. Både medisin og terapi. Føler jo ikke noe funker da

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Både medisin og terapi. Føler jo ikke noe funker da

Hvis du vet hva depresjonen kommer av, så er det lettere å tilnærme seg rett behandling. Jeg har gått i terapi i lang tid og det er først nå de senere månedene at jeg merker bedring, selv om jeg på langt nær er bra. Du burde også be om medisinjustering.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vet hva depresjonen kommer av, så er det lettere å tilnærme seg rett behandling. Jeg har gått i terapi i lang tid og det er først nå de senere månedene at jeg merker bedring, selv om jeg på langt nær er bra. Du burde også be om medisinjustering.

Vet ikke hva den kommer av.. Ja, jeg må vel prøve noe nytt med medisiner eller noe. Går på maks dose av de jeg tar nå, funker ikke

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

JA!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har. Etter ca 6 år med alvorllg depresjon prøvde jeg Wellbutrin og den hjalp meg opp av gjørma. 

Anonymkode: b2815...d9a

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva den kommer av.. Ja, jeg må vel prøve noe nytt med medisiner eller noe. Går på maks dose av de jeg tar nå, funker ikke

Da er ikke de medisinene de bruker riktig for deg. Snakk med psykiater/lege om å få bytte til noe annet.

Skrevet

Jeg har blitt noe lettere av den dype depresjonen. Men ting tar tid. Har vært psyk nå med depresjon i 5,5 år. 

For min del har ikke medisiner mot depresjon hatt effekt. Har prøvd mange. Så jeg har vært uten medisiner mot depresjon de siste 3 årene. Så ikke sikkert du har effekt av medisiner mot depresjon i det hele tatt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...