Gå til innhold

Motorisk uro ved angst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Kvinne som har cptsd, dissosiasjon, anoreksi i bedring rent vektmessig. 

Jeg er inni en periode som krever mye av meg som person, som handler om behandling. Dette har ført til mye angst, som jeg har i perioder. Men denne gangen så har jeg fått noe som jeg aldri har plaget meg før. Jeg har en voldsom kroppslig motorisk urolighet. Jeg rister i beina hele tiden når jeg sitter. I stunder så heftig at det må se veldig veldig dumt ut foran andre. Så mye at hele kroppen rister av det. Dette er noe jeg ikke klarer å styre. Jeg vet at noen finner ro i å riste, men jeg finner ikke ro tror jeg, jeg klarer bare ikke å styre det. Og jeg blir litt sliten i muskulaturen. 

Jeg er veldig var på medisiner, men vival som jeg er trygg på tar ikke disse ristingene og skjelvingene. Jeg har dessverre en redsel for andre sederende medisiner som gjør kroppen "sløv", men er det noen som har noen erfaring med slik risting/skjelving, og som har noen tips? Evnt hvilke medisiner har dere prøvd som har virket? 

Jeg lurer også på om noen har opplevd å få dotter i ørene av angst? Jeg plages litt med lavt blodtrykk innimellom og vet ikke om det kan være årsaken til dotter i ørene, eller om det er angsten. 

Anonymkode: 35543...d63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat samme diagnoser å jeg blir døv i ørene ved høy angst.

Anonymkode: a1b80...ebd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...