Gå til innhold

Kan en gå på Triobe fast, Kupton?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk livet mitt tilbake med denne, og nå vil jeg ikke slutte på den... 

Anonymkode: f4b7f...4de

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Effekten vil naturlig nok avta når du har tilstrekkelig B-vitaminer i kroppen.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Xtra skrev:

Effekten vil naturlig nok avta når du har tilstrekkelig B-vitaminer i kroppen.

Avtar vel ikke før en igjen for vitaminmangel?

Anonymkode: 816ee...142

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan en, men hvis du har fyllt opp lagrene og videre får i deg nok vitaminer uten rablettene, vil det sikkert ikke ha noe å si til eller fra.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Har ikke lyst til å ta sjansen på å få tomme lagre igjen.. jeg ante ikke at det var B-vitamin mangel som gjorde at jeg sleit skikkelig på jobb og fritid. Det var hardt. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avtar vel ikke før en igjen for vitaminmangel?

Skjønte jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Xtra skrev:

Skjønte jeg ikke.

Det ble skrevet at effekten vil avta når en har fått nok b-vitaminer. Tolket det som at effekten vil bli mindre. At symptomene vil komme tilbake.  Det er jeg ikke enig i. For jeg mener effekten vil vedvare så lenge det fremdeles er nok b-vitaminer i kroppen. 

Men når jeg tenker meg om, kanskje var utsagnet om at effekten ville avta ment som at effekten ville slutte å øke på.

Skrevet

Vi trenger vitaminer, mineraler og sporstoffer. Om det oppstår mangel, har det negative konsekvenser. Når vi tilfører tilskudd til en person med mangel, bedrer funksjonen seg. Vi har imidlertid ingen glede/nytter av mer enn nok. I verste fall er dette negativt.

Når TS manglet B-vit, bedrer funksjonen seg når hen får tilført dette med TrioBe. Når hen har nok vitaminer i kroppen, vil funksjonen være normal, og det vil den være helt til hen evt får en ny mangel.

Utfordringen her er at vi ikke vet hvorfor mangeltilstanden oppsto. Vanligvis får vi i oss tilstrekkelig med den maten vi spiser. I så fall trenger ikke TS å fortsette når lagrene er fylt opp. Andre kan trenge ekstra påfyll varig.

AnonymBruker
Skrevet

Takk 👍

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...