Gå til innhold

Er det sykt å

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sykt å lure på hvordan ting henger sammen, uten at svaret har direkte konsekvenser for en selv og egne handlinger? Av nysgjerrighet og interesse? 

Jeg lurer siden det svares jo en del ganger på spørsmål her, med det spørsmålet. Når det er nesten opplagt at svaret ikke ville ha konkrete konsekvenser,  eller når det kan leses mellom linjene at svarer tenker det er opplagt. Hvorfor svares det slik egentlig? Leser ikke mange stoff av interesse uten at det direkte påvirker dem? Så hvis man ikke finner svar i litteratur og spør her.. Det er ikke alle spørsmål som stilles som er om problem hos ts. Det kan være observasjoner som er gjort av andre i ulike sammenhenger.

Nei,  jeg vil ikke gjøre noe spesielt om svaret på dette er ja eller nei. Jeg er nysgjerrig. 

Anonymkode: 9d62b...99b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mye av jeg leser tenker jeg bare at alt er ikke mye å tro på. Tenker også hvordan jeg tror så mange ikke klarer livene sine i dag av så mange årsaker. Tror nesten folk hadde det bedre i tidligere tider med bedre kunnskap i mye med mindre makt og rikdom.

Anonymkode: 71fd1...849

AnonymBruker
Skrevet

Men det er helt klart sykt å være generelt misfornøyd med alt om det er bakgrunnen for nyskjerringtern. Men folk gjør mer og mer tingene selv i dag og får kanskje noen kroner av media for å tipse om ting som foregår som ikke tåler dagens lys. De fleste er jo engasjert i urettferdighet men i dag føles lov og regler så mye i støpeskjeen at det er vanskeligere å engasjere seg nå enn tidligere tider synes jeg.

Men klart sykt trekk å være misfornøyd med alt på jord. Synes jeg.

Anonymkode: 71fd1...849

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...