Gå til innhold

Latuda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Noen som har erfaringer med Latuda? Opplevde dere noen bivirkninger? Er dette et medikament man kan stå på over lengre tid? 

Anonymkode: 6c166...2af

Videoannonse
Annonse
Gjest franklyscarlet
Skrevet

Hva skal du ta det mot? 😊

Jeg fikk Latuda i en alvorlig bipolar depresjon, og jeg hadde veldig god effekt. Var kjempefornøyd, og jeg hadde ingen forventninger. Lite bivirkninger. Dessverre fikk jeg utslett i hele ansiktet ved fjerde øking av dosen, men jeg har litt lett for å få utslett av medikamenter. Husker at de ukene jeg gikk på Latuda følte jeg med helt normal, eller helt som meg selv. Det var veldig fint.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta det mot psykose. Godt å høre du ikke opplevde så mange bivirkninger, selvom utslett høres kjedelig ut.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre med erfaringer? Eller noen som vet om man kan stå på den over lengre tid? 

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen andre med erfaringer? Eller noen som vet om man kan stå på den over lengre tid? 

Jeg brukte latuda uten bivirkninger, og du kan bruke den over lengre tid. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Fint å høre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...