Gå til innhold

Ha en fin 17mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, slabbedask skrev:

Det er bare å sette forventningene lavt nok så en ikke blir skuffet.

I will.

Anonymkode: a8a4c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 timer siden, kupton skrev:

Du bør tenke gjennom hvorfor det blir slik. Er det skjebnen som gjør det, eller er det noe du kan påvirke i fremtiden?

Har du noen råd for hvordan en får det best mulig på slike dager? Jeg gruer meg allerede til jul... fordi jeg vet hvor vondt det blir. Jeg fungerer ikke på slike dager. Jeg blir helt satt ut. Føler meg unormal og mer til :( gjør så vondt når jeg tenker på hvor unormal jeg er :(

Anonymkode: a8a4c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen råd for hvordan en får det best mulig på slike dager? Jeg gruer meg allerede til jul... fordi jeg vet hvor vondt det blir. Jeg fungerer ikke på slike dager. Jeg blir helt satt ut. Føler meg unormal og mer til :( gjør så vondt når jeg tenker på hvor unormal jeg er :(

Anonymkode: a8a4c...30e

Blir jula bedre av at du bruker alle disse dagene i forkant på å grue deg? Kan du heller tenke at du tar de tankene / følelsene når jula er her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, cilie skrev:

Blir jula bedre av at du bruker alle disse dagene i forkant på å grue deg? Kan du heller tenke at du tar de tankene / følelsene når jula er her? 

 Jeg  har faktisk gledet meg i forkant.. Men nå har jeg kommet til et punkt der dette har snudd, for nå vet jeg med sikkerhet at det blir vondt. Det er det samme hver gang, slår aldri feil.

Fikk imidlertid råd fra slabbedask om å senke forventningene som jeg tar med meg videre. 

Anonymkode: a8a4c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg  har faktisk gledet meg i forkant.. Men nå har jeg kommet til et punkt der dette har snudd, for nå vet jeg med sikkerhet at det blir vondt. Det er det samme hver gang, slår aldri feil.

Fikk imidlertid råd fra slabbedask om å senke forventningene som jeg tar med meg videre. 

Anonymkode: a8a4c...30e

Ok, du skrev at du allerede gruer deg, men å senke forventningene og ta det som det kommer er nok lurt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...