Gå til innhold

Ha en fin 17mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er faktisk ikke så mye verdt at jeg fortjener å ha noen fin dag, akkurat som med så mange andre slike dager. 

Ønsker dere alle her inne en fin dag i morgen. 

Anonymkode: a8a4c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva vil du egentlig oppnå ved å skrive slik? At vi her inne skal bekrefte deg og prøve å overbevise deg om at du er like mye verdt som alle andre? 

Tenk hvis noen svarte deg motsatt av det du ønsker, hva da? At de sier at jo du har rett, du er faktisk ingenting verdt og bare kan gå å gjemme deg? Hva ville du ha følt da? 

Jeg tror du bør søke hjelp for å få orden på den dårlige selvtilliten din og det elendige selvbildet ditt. Vi her inne kan ikke gjøre stort annet enn å si at du selvfølgelig er verdt like mye som alle andre, og at du såklart fortjener en god og fin 17. mai du også! 🇳🇴

Anonymkode: 5a200...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker mye samme tanke selv. Vil prøve å se bort fra 17.mai å begynne å jobbe med meg selv. Slutte å gå å hangle å komme meg til lege. Traff tilfeldig på en ungdomsbekjent som var ute for å se på antikviteter. Hun var så slank og fin. Helt utrolig. Vistnok også falt ut av yrkeslivet men mye flinkere til å ta vare på seg selv kanskje.

Enkelte mennesker er mer utsatte tror jeg bare.

Anonymkode: 36ff8...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ligger her og gråter. Det ble for mye for meg idag. Men jeg burde ikke skrevet her inne for det, og jeg beklager at jeg gjorde det.

Anonymkode: a8a4c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ligger her og gråter. Det ble for mye for meg idag. Men jeg burde ikke skrevet her inne for det, og jeg beklager at jeg gjorde det.

Anonymkode: a8a4c...30e

Jeg synes man skal skrive slik man føler jeg. Ellers ingen vits. En annen sak er at dersom man skal muligens avhjelpe problemene må man ta mot til seg å kontakte hjelpeapparatet med fastlegen.

Da er vi flere som kanskje er her imorgen også. Uansett en fin dag ønskes alle.

Anonymkode: 36ff8...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker mye samme tanke selv. Vil prøve å se bort fra 17.mai å begynne å jobbe med meg selv. Slutte å gå å hangle å komme meg til lege. Traff tilfeldig på en ungdomsbekjent som var ute for å se på antikviteter. Hun var så slank og fin. Helt utrolig. Vistnok også falt ut av yrkeslivet men mye flinkere til å ta vare på seg selv kanskje.

Enkelte mennesker er mer utsatte tror jeg bare.

Anonymkode: 36ff8...0a0

Enkelte mennesker kommer over all verdens vansker og problemer med tilsynelatende stort bravour. Jeg mener " Why can't we the same?"

Anonymkode: 36ff8...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alle dager jeg gleder meg til og som liksom skal bli fine bllr ødelagt. Det slår aldri feil. Hvert eneste år. Jul, påske, bursdag, 17.mai, ferier. Jeg orker ikke mer. 

Anonymkode: a8a4c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk ikke så mye verdt at jeg fortjener å ha noen fin dag, akkurat som med så mange andre slike dager. 

Ønsker dere alle her inne en fin dag i morgen. 

Anonymkode: a8a4c...30e

Man må gjøre det beste ut av det. Mange som har problemer på sånne høytidsdager, særlig hvis man er alene

Anonymkode: 3ed18...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du hjelp for det? Jeg forstår deg godt men endrer det noe, når du drar deg selv ned? Føler du deg bedre etterpå? Du skrev gjentatte ganger det samme her inne. Jeg syns du henger deg opp på det samme problemstilling. Det er godt å se hvor du kan begynne å jobbe. Du kan forendre noe, men du må ønske det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går bra. Jeg burde forutsett det. I morgen er alt mye bedre igjen. Avslutter denne tråden nå. 

Anonymkode: a8a4c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle dager jeg gleder meg til og som liksom skal bli fine bllr ødelagt. Det slår aldri feil. Hvert eneste år. Jul, påske, bursdag, 17.mai, ferier. Jeg orker ikke mer. 

Anonymkode: a8a4c...30e

Jeg forstår ikke helt på hvilken måte blir disse dagene ødelagt? 

Anonymkode: 54363...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange tror disse dagene skal bli fine. 17. mai er jo et rent helvete for småbarnsfamilier f.eks, de må stå opp grytidlig og stresse rundt hele dagen, stå og selge vafler i solsteiken i bunadene sine mens svetten tyter ut av porene. Tror dere de syns det er fint? De hater det. Men de gjør det fordi de må, fordi det hører med det å ha barn. Vær glad dere slipper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange tror disse dagene skal bli fine. 17. mai er jo et rent helvete for småbarnsfamilier f.eks, de må stå opp grytidlig og stresse rundt hele dagen, stå og selge vafler i solsteiken i bunadene sine mens svetten tyter ut av porene. Tror dere de syns det er fint? De hater det. Men de gjør det fordi de må, fordi det hører med det å ha barn. Vær glad dere slipper!

Jeg har vært med på alt dette. 

Anonymkode: a8a4c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange tror disse dagene skal bli fine. 17. mai er jo et rent helvete for småbarnsfamilier f.eks, de må stå opp grytidlig og stresse rundt hele dagen, stå og selge vafler i solsteiken i bunadene sine mens svetten tyter ut av porene. Tror dere de syns det er fint? De hater det. Men de gjør det fordi de må, fordi det hører med det å ha barn. Vær glad dere slipper!

Det er langt fra alle som misliker aktiviteter selv om det koster litt. Mange synes det er fint og hyggelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle dager jeg gleder meg til og som liksom skal bli fine bllr ødelagt. Det slår aldri feil. Hvert eneste år. Jul, påske, bursdag, 17.mai, ferier. Jeg orker ikke mer. 

Anonymkode: a8a4c...30e

Du bør tenke gjennom hvorfor det blir slik. Er det skjebnen som gjør det, eller er det noe du kan påvirke i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, kupton skrev:

Det er langt fra alle som misliker aktiviteter selv om det koster litt. Mange synes det er fint og hyggelig 🙂

For meg var slike aktiviteter til hjelp,  og jeg liker det. 

Anonymkode: a8a4c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, kupton skrev:

Du bør tenke gjennom hvorfor det blir slik. Er det skjebnen som gjør det, eller er det noe du kan påvirke i fremtiden?

Jeg tror ikke det er mulig å gjøre noe med dette.

Anonymkode: a8a4c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
10 minutter siden, kupton skrev:

Det er langt fra alle som misliker aktiviteter selv om det koster litt. Mange synes det er fint og hyggelig :-)

Det er jeg enig i. Samtidig er det så mange med barn som har beklaget seg at jeg nesten må ta dem på ordet også :)

Men selvfølgelig er de fleste uansett glad for å ha gjort dette for barna sine når det er over. Poenget mitt er ganske enkelt at jeg tror alt for mange har for høye forventninger til disse dagene, samt at "alle" går rundt og tror at alle andre elsker disse dagene.

Hvis man senka forventningene kunne man hatt et mer avslappa forhold til det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, jeg skulle gjerne slitt meg ut for barna mine (som jeg aldri kommer til å få) i bytte mot en dag med forsterket ensomhet og sorg på toppen. Bedre lykke neste år til meg selv! 

Anonymkode: ca43b...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...