Gå til innhold

Manisk bekjent stakk av til utlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min bror har stukket av til utlandet uten mobil telefonen sin! Han hadde skrevet et brev og lagt det igjen der han forteller at han skal til utlandet, men han har ikke skrevet hvor, vi vet bare at han er i utlandet nå! Men hvor i verden det vet vi ikke. 

Min vennine,s mor hadde sett han på flyplassen. Nå har det gått 4 dager og vi vet ikke hva vi skal gjøre! Vi vet heller ikke hvor han befinner seg og det er ikke mulig å få kontakt med han. Ja han er myndig men nå er han i en manisk fase og jeg er veldig bekymret for han. Hva kan vi gjøre for å få han tilbake ? 😢 hvem kan hjelpe oss ? Kan politiet i Norge hente han hit eller må politiet der han befinner seg hente han. Hvordan kan politiet spore han opp hvis han ikke har mobil tlf eller noen ting. Bare et jævla kredittkort. 

Noen som har vært i en lignende situasjon ? 

Anonymkode: 39260...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis banken er velvillig og forstår situasjonen, kan de hjelpe dere med å lokalisere uttak. Men om de ikke kjenner han godt, må dere prøve å dokumentere at dette er alvorlig sykdom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...