Gå til innhold

hva er vitsen med å kysse og kyssing generelt?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

det lurer jeg på. er kyssing en regel, norme vi blir lært tiø, eler er det et selvlært instink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det lurer jeg på. er kyssing en regel, norme vi blir lært tiø, eler er det et selvlært instink?

I utlandet så er det mange som kysser bør de hilser.  Kysser på kinnet .. et på ene og et på andre kinn. I Norge så er det ikke normalt å hilse på den måten. 

Anonymkode: a8f5a...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I utlandet så er det mange som kysser bør de hilser.  Kysser på kinnet .. et på ene og et på andre kinn. I Norge så er det ikke normalt å hilse på den måten. 

Anonymkode: a8f5a...560

men hvorfor kysser man når man har kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

men hvorfor kysser man når man har kjæreste?

Fordi det er godt og opphissende. Men liker du det ikke, så er det sikkert flere som ikke gjør det. Rent objektivt er det jo litt gris å stikke tunga i en annens munn. Men er man forelsket så er det veldig deilig.

Anonymkode: ba680...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har heller aldri skjønt greia med kyssing, mulig det er en autisme greie å ikke forstå slike ting 😛 

Anonymkode: 2d723...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekkellt. Spytt smaker vondt.

Anonymkode: 8cff4...3d8

ja, og andres spytt i egen munn er ekkelt. det kan forresten gi smittsom jernehinnebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller aldri skjønt greia med kyssing, mulig det er en autisme greie å ikke forstå slike ting 😛 

Anonymkode: 2d723...4ef

det eneste jeg kysser, er kjæledyrene mine, på hodet og ikke på munn. (pinnedyrene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Tungekyssing er ekkelt, da er det bedre bare med et kyss på munnen. Blande spytt er ikke min greie,men så kysser jeg ikke heller lengre da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det eneste jeg kysser, er kjæledyrene mine, på hodet og ikke på munn. (pinnedyrene)

Sorry, men jeg synes virkelig det er mye eklere å kysse på et pinnedyr (grøss!) enn å tungekysse med kjæresten! 😝

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 time siden, Lillemus skrev:

Sorry, men jeg synes virkelig det er mye eklere å kysse på et pinnedyr (grøss!) enn å tungekysse med kjæresten! 😝

ok. men noen kysser hunden sin, eller katten sin på hodet, mens jeg kysser pinnedyrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Sorry, men jeg synes virkelig det er mye eklere å kysse på et pinnedyr (grøss!) enn å tungekysse med kjæresten! 😝

Har du møtt et pinnedyr noen gang? Og prøvd å kysse det på hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, frosken skrev:

Har du møtt et pinnedyr noen gang? Og prøvd å kysse det på hodet?

Jeg har møtt pinnedyr ja og kunne overhodet ikke tenkt meg å kysse det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, Blomsterfluen skrev:

men hvorfor kysser man når man har kjæreste?

For å vise at man elsker personen. 

Anonymkode: a8f5a...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
18 timer siden, Blomsterfluen skrev:

det eneste jeg kysser, er kjæledyrene mine, på hodet og ikke på munn. (pinnedyrene)

Da skjønner du jo poenget🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, Gargamel skrev:

Da skjønner du jo poenget🙂

nei, fordi jeg skjønner ikke hvor kyssingens opphav kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blomsterfluen skrev:

nei, fordi jeg skjønner ikke hvor kyssingens opphav kommer fra.

Nå gjetter jeg bare, men det er jo en del dyr og fugler hvor foreldrene overleverer mat til avkommet fra munn til munn,dette kan jo tas som et tegn på hengivenhet og kjærlighet som man tar igjen i voksen alder med en partner som man vil dele alt godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå gjetter jeg bare, men det er jo en del dyr og fugler hvor foreldrene overleverer mat til avkommet fra munn til munn,dette kan jo tas som et tegn på hengivenhet og kjærlighet som man tar igjen i voksen alder med en partner som man vil dele alt godt med.

ok. jeg har tenkt på noe, kanskje kydsinga stammer fra da vi var aper. jeg har sett sjimpanser kysser på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...