Gå til innhold

hva er vitsen med å kysse og kyssing generelt?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alle mennesker har ikke de samme interesser på jord og det kan man heller ikke forvente synes jeg. Det ville være unaturlig også.

Dette er et veldig kulturelt iallefall aldersbetinget fenomen tror jeg. Dette med kyssing mener jeg.

Anonymkode: 8b727...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror det er mange med autisme (men ikke alle) som har vanskelig med å forstå at kyssing kan være godt.

Anonymkode: db0c9...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt er så infisert i vår tid så jeg tror ikke det er så mange som driver med sånne ting i dag.

Anonymkode: 8b727...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt er så infisert i vår tid så jeg tror ikke det er så mange som driver med sånne ting i dag.

Anonymkode: 8b727...faa

Selvfølgelig kysser man med kjæresten sin. Om man ikke sitter og rundkliner halve døgnet så kysser man vel kjæresten sin hver dag, de fleste i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
20 timer siden, Blomsterfluen skrev:

nei, fordi jeg skjønner ikke hvor kyssingens opphav kommer fra.

Ikke jeg heller. Googlet, men fant ingen forklaring.

Det står at det produseres dopamin, oxytocin etc når man kysser, men det er egentlig ikke en forklaring. Det er bare en fancy måte å si at folk liker å kysse og blir tent av det.

Munnen er følsom. Det kan være én grunn. I tillegg er det en måte å vise aat man ikke synes den andre er ekkel. Man kysser ikke hvem som helst på munnen.

I tillegg kan det være at hjernen er primitiv og assosierer på kryss og tvers. Hvis man synes en person er veldig fin og søt vil man kanskje smake på, akkurat som om det var er fin og søt frukt.

Hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...