AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 Skrevet 21. mai 2019 Jeg har to voksne barn med diagnoser. Jeg er UTSLITT. Hjelp meg noen !!!!! På tross av ansvarsgruppemøter og ulike tiltak er det jeg som har de i huset og må forholde meg til de daglig. I det siste har jeg hatt fysisk vondt i kroppen, det føles som om hodet skal eksplodere, jeg får angst bare de kommer inn døren etter skole og jobb. Jeg klarer ikke å fokusere når de snakker. Jeg klarer ikke å ha oversikt over alle avtaler, møter, medisiner, søknader til NAVosv osv osv osv osv. År etter år etter år. Jeg orker ikke andre foreldres dømmende blikk. Jeg klarer ikke alle autistisk vrangskap, urolig og intens ADHD, urimelige diskusjoner, skriking, manisk snakking, oppmerksomhetsbehov , barnas angst og fikse ideer.Trusler om selvmord som bare er trusler men likevel gjør meg urolig. Jeg orker ikke sloss med NAV om støtte eller leite etter hjelp. JEG KLARER IKKE MER. Så kommer min mann hjem sliten fra jobb. Han vil også ha oppmerksomhet og gjerne litt sengekos på kvelden. La meg få litt SPACE. Jeg tror jeg er i ferd med å bli psykisk syk. Anonymkode: a3fc2...35e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 Skrevet 21. mai 2019 Svaret på spørsmålet i overskriften: Helt klart! Hvorfor bor ikke barna dine i omsorgsbolig, evt. for seg selv? Du er ferdig med din forsørgerplikt ovenfor dem nå som de er voksne. Anonymkode: 426c8...61b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 Skrevet 21. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Svaret på spørsmålet i overskriften: Helt klart! Hvorfor bor ikke barna dine i omsorgsbolig, evt. for seg selv? Du er ferdig med din forsørgerplikt ovenfor dem nå som de er voksne. Anonymkode: 426c8...61b Lange ventelister. Anonymkode: a3fc2...35e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 Skrevet 21. mai 2019 Jeg tror hvemsomhelst kan knekke av det og bli alvorlig syk men jeg har ikke noe egentlig råd å gi. Anonymkode: d38ae...693 0 Siter
cathlin Skrevet 21. mai 2019 Skrevet 21. mai 2019 Høres ut som du er i sterk behov av AVLASTING 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 22. mai 2019 Skrevet 22. mai 2019 Huff, skjønner at det vokser deg over hodet. Minst. Ressurssterke og flinke folk er faktisk ganske høyt representert blant oss som havner i psykiatrien. Det å gå rundt med så mye hvilende på to skuldre har knukket ryggen på mange i lignende situasjoner. Dessverre er jeg ikke så inne i hvilke tilbud som finnes, men avlastning trenger du helt klart. Du har også et behov for å bli tatt litt vare på nå. Familierådgiver/sosionom er kanskje god kompetanse å rådføre seg med. Fastlegen en annen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 Skrevet 22. mai 2019 Kontakt barnevern og få hjelp til avlastning Anonymkode: 1646b...a33 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 Skrevet 22. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kontakt barnevern og få hjelp til avlastning Anonymkode: 1646b...a33 Eh... Barna er VOKSNE! Anonymkode: 426c8...61b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 Skrevet 22. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh... Barna er VOKSNE! Anonymkode: 426c8...61b Sorry da! Jeg overså det. Prøvde bare å hjelpe. Ro deg ned og vær glad for at folk prøver å hjelpe. Anonymkode: 1646b...a33 0 Siter
laban Skrevet 22. mai 2019 Skrevet 22. mai 2019 (endret) 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry da! Jeg overså det. Prøvde bare å hjelpe. Ro deg ned og vær glad for at folk prøver å hjelpe. Anonymkode: 1646b...a33 I tilfelle du trodde det var trådstarter som korrigerte deg: Det var det ikke. Det var en annen anonym. Alle kan overse et ord. Endret 22. mai 2019 av laban 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 23. mai 2019 Skrevet 23. mai 2019 På 21.5.2019 den 11.10, AnonymBruker skrev: Jeg har to voksne barn med diagnoser. Jeg er UTSLITT. Hjelp meg noen !!!!! På tross av ansvarsgruppemøter og ulike tiltak er det jeg som har de i huset og må forholde meg til de daglig. I det siste har jeg hatt fysisk vondt i kroppen, det føles som om hodet skal eksplodere, jeg får angst bare de kommer inn døren etter skole og jobb. Jeg klarer ikke å fokusere når de snakker. Jeg klarer ikke å ha oversikt over alle avtaler, møter, medisiner, søknader til NAVosv osv osv osv osv. År etter år etter år. Jeg orker ikke andre foreldres dømmende blikk. Jeg klarer ikke alle autistisk vrangskap, urolig og intens ADHD, urimelige diskusjoner, skriking, manisk snakking, oppmerksomhetsbehov , barnas angst og fikse ideer.Trusler om selvmord som bare er trusler men likevel gjør meg urolig. Jeg orker ikke sloss med NAV om støtte eller leite etter hjelp. JEG KLARER IKKE MER. Så kommer min mann hjem sliten fra jobb. Han vil også ha oppmerksomhet og gjerne litt sengekos på kvelden. La meg få litt SPACE. Jeg tror jeg er i ferd med å bli psykisk syk. Anonymkode: a3fc2...35e Du bør kanskje sette av tid helt til deg selv hvor du gjør deg utilgjengelig. Vær helt klar på at det handler om dine grenser, og hva du orker. Ikke hva som er feil med de rundt deg. (Lettere sagt enn gjort sikkert, men vanskelig å komme på noe annet.) 0 Siter
cilie Skrevet 23. mai 2019 Skrevet 23. mai 2019 På 21.5.2019 den 11.10, AnonymBruker skrev: Jeg har to voksne barn med diagnoser. Jeg er UTSLITT. Hjelp meg noen !!!!! Det høres ut som du trenger ro og hvile. Og i hvert fall ikke mas fra mannen din også. Kan du snakke med han om hvordan du har det? Kanskje dere kan endre på noe ? Har du mulighet for å reise bort noen dager innimellom? - En kortsiktig løsning, men kanskje noen faste slike små friminutt kan hjelpe. Sette av tid til å gå turer? Høre på lydbok? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.