Gå til innhold

Tips til vår på-loffen-tur til vestlandet.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
1 time siden, Krapylium skrev:

Anbefaler også Ålesund- Geiranger med hurtigruten, men usikker på hvor lett det er og få med bilen der..

Ja, vi skal både til Ålesund og Geiranger, men om noen timer reiser vi først til Santorini 🌞👍😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, vi skal både til Ålesund og Geiranger, men om noen timer reiser vi først til Santorini 🌞👍😄

God tur:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, frosken skrev:

God tur:-)

Tusen takk, blir lite søvn i natt. Skal stå opp igjen om 3,5 time 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, vi skal både til Ålesund og Geiranger, men om noen timer reiser vi først til Santorini 🌞👍😄

God ferie 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 15.6.2019 den 9.57, laban skrev:

God ferie 😎

Takk, vi koser oss og først nå skjønner jeg hvor sliten jeg var før ferien. Deilig å kjenne stresset forlate kroppen. 

Våren og forsommeren er den mest slitsomme perioden i jobben min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Takk, vi koser oss og først nå skjønner jeg hvor sliten jeg var før ferien. Deilig å kjenne stresset forlate kroppen. 

Våren og forsommeren er den mest slitsomme perioden i jobben min. 

Nyt følelsen og Santorini. Håper stresset slipper litt her og... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nicklusheletida
På ‎06‎.‎06‎.‎2019 den 12.19, Xtra skrev:

Fantastisk med en natt eller to i telt, da :) . Husker noen flotte overnattinger i telt på vei til vestlandet for (gulp) over 20 år siden....

Ja, det er fortsatt planen det nå. Vi har ikke bestilt totellrom for de to dagene. Kjæresten fant frem et gammelt telt fra 1974 og det kan fortsatt brukes 🙂 I går var vi på handeltur, kjøpte oss liggeunderlag og kjølebag. Jeg så noe campingsstoler til 100 kroner stk og sa at de måtte vi ha.

- Hva skal vi med dem? spør kjæresten

- Jo , vi skal sitte utenfor teltet og nye vakker natur,  hadde jeg tenkt.

Da kommer det fra han: - Nå synes jeg du begynner å bli vel mye camping-Laila altså ! 😂

Det ble stoler og nå gleder jeg meg villt til ferie. Bare ei uke igjen å jobbe nå 🙂

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, det er fortsatt planen det nå. Vi har ikke bestilt totellrom for de to dagene. Kjæresten fant frem et gammelt telt fra 1974 og det kan fortsatt brukes 🙂 I går var vi på handeltur, kjøpte oss liggeunderlag og kjølebag. Jeg så noe campingsstoler til 100 kroner stk og sa at de måtte vi ha.

- Hva skal vi med dem? spør kjæresten

- Jo , vi skal sitte utenfor teltet og nye vakker natur,  hadde jeg tenkt.

Da kommer det fra han: - Nå synes jeg du begynner å bli vel mye camping-Laila altså ! 😂

Det ble stoler og nå gleder jeg meg villt til ferie. Bare ei uke igjen å jobbe nå 🙂

Tror ikke campingstoler var med på vår tur, nei! 

 

Charter-nicklus neste? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...