Gå til innhold

Om å bli kvitt diagnose.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Er det flere fastleger der du bor å velge mellom? Tror det i så fall er enklere å bytte lege fremfor å bli kvitt diagnose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, cathlin skrev:

Er det flere fastleger der du bor å velge mellom? Tror det i så fall er enklere å bytte lege fremfor å bli kvitt diagnose. 

Ja det er det, fikk nylig ny lege. Min gamle lege kommer ikke tilbake da han er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du hele tiden på dette forumet, spesifikt psykiatriforumet, hvis du ikke er psykisk syk? 

Som jeg har sagt mange ganger. Det er en menneskerett å gjøre dårlige valg. Det jeg reagerer litt på, er at du har et behov for å snakke hele tiden om valgene du tar. Hvis du ikke vil være syk må du distansere deg fra psykiatri, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
17 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hvorfor skriver du hele tiden på dette forumet, spesifikt psykiatriforumet, hvis du ikke er psykisk syk? 

Som jeg har sagt mange ganger. Det er en menneskerett å gjøre dårlige valg. Det jeg reagerer litt på, er at du har et behov for å snakke hele tiden om valgene du tar. Hvis du ikke vil være syk må du distansere deg fra psykiatri, synes jeg. 

Jeg skriver her fordi jeg sliter psykisk, det er ingen hemmelighet. Men jeg er uenig i diagnosen. 

Er det så rart at jeg har behov for å snakke/skrive om det? Det syns ikke jeg virker rart i det hele tatt. Så du anbefaler meg å kutte ut kontakten med fact? Har jo tenkt tanken selv og nå,vi er uenige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
29 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hvorfor skriver du hele tiden på dette forumet, spesifikt psykiatriforumet, hvis du ikke er psykisk syk? 

Som jeg har sagt mange ganger. Det er en menneskerett å gjøre dårlige valg. Det jeg reagerer litt på, er at du har et behov for å snakke hele tiden om valgene du tar. Hvis du ikke vil være syk må du distansere deg fra psykiatri, synes jeg. 

Hadde du bare ant hvor psykisk syk jeg har vært,og nå skal du nekte meg å skrive på psykiatri? Nei jeg har aldri villet være psykisk syk her i livet, men det var de kortene jeg fikk dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Hadde du bare ant hvor psykisk syk jeg har vært,og nå skal du nekte meg å skrive på psykiatri? Nei jeg har aldri villet være psykisk syk her i livet, men det var de kortene jeg fikk dessverre. 

Jeg har aldri nektet deg å skrive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Jeg har aldri nektet deg å skrive her.

Det virket sånn og det virker som om du har noe imot meg. Alltid skriver du noe som er ment for å fornærme meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det virket sånn og det virker som om du har noe imot meg. Alltid skriver du noe som er ment for å fornærme meg. 

Jeg kjenner også at jeg får litt vondt i magen av noen av kommentarene du får. Kanskje noen har veldig behov for å være bedre en andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, cathlin skrev:

Jeg kjenner også at jeg får litt vondt i magen av noen av kommentarene du får. Kanskje noen har veldig behov for å være bedre en andre. 

Ja kanskje det er der det ligger,de har vel jobbet mer med seg selv enn jeg har tror de kanskje og fortjener mer respekt enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne det vært en idé og fått til et felles møte med den nye fastlegen og FACT teamet? Da er det større mulighet for en felles forståelse for deg og dine smerter og utfordringer, hvem som tar ansvar for hva mtp. medisiner og veien videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Mari- skrev:

Kunne det vært en idé og fått til et felles møte med den nye fastlegen og FACT teamet? Da er det større mulighet for en felles forståelse for deg og dine smerter og utfordringer, hvem som tar ansvar for hva mtp. medisiner og veien videre. 

Tror ikke jeg vil møte den nye fastlegen igjen,det virket ikke som hun kunne så mye om psykiatri. Og hun ville jo ringe dem,men har ikke gjort det. Så jeg tror hun har glemt det, det er vel mye å gjøre i en jobb som lege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...