Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tror jeg har utviklet rapid cycling. Effekt av TMS varer i tre til fire måneder etter siste behandling. I følge overlegen der skal den vare et halvt år.

Hva har forresten lege på stemningspoliklinikken med å lese "henvendelse" fra meg til DPS, i forbindelse med time jeg skal ha på DPS, med begrunnelse "arbeidsflyt"? Dessverre med opplysninger som hun er sterkt i mot. Og hun vil ikke se sammenhengen uten å ha lest henvisningen til DPS, hbilket hun ikke har gjort. Det irriterer meg at hun er så bombastisk. Hvorfor skal hun ha mer rett enn Kvakkestad, Kupton, Malt, Lund, Ldegård og Senter for psykofarmakoligi? Hennes forklaring: Det står i felkeskataligen, og det står i felleskatalogen pga forskning. Skulle likt å vite hvilken forskning. Men hvis jeg spør står jeg nok i fare for å bli stempla som en vanskelig og manipulerende pasient. Når jeg prøver spørre om mekanismen bak, hvordan det kan henge sammen, hva hun tenker skjer i kroppen som gjør at det er slik hun mener, etiologi heter det kanskje, hyn må vel som spesialust ha gjort seg opp noen tanker om det, forstår hun ikke, gjentar hun det med forskningen.

Og spl på stemningspoliklinikken  å lese internhenvisning fra i fjor sommer, til behandlingsrunde som er avsluttet, selv om jeg var der for skåring til et register nylig?

Er visst blitt paranoid også.

Endret av Villanda

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...