Gå til innhold

Shocking news!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanlige folk ser ikke opp til psykisk syke. De frykter oss, tror vi er dumme osv.

Evnt er det en "mildere sykdom" så kan vi bare "ta oss sammen".

Går man i psykiatrien med en alvorlig diagnose, kan man få inntrykk av at man er ett interessant menneske, men nei, det er det få som synes. 

Anonymkode: 3c7ef...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlige folk ser ikke opp til psykisk syke. De frykter oss, tror vi er dumme osv.

Evnt er det en "mildere sykdom" så kan vi bare "ta oss sammen".

De fleste "vanlige folk" (er det pr. definisjon "folk uten psykiske problemer"? Underlig i så fall.) betrakter ikke psykisk syke som noen ensartet gruppe i det hele tatt. 

Hadde du tenkt å linke til et eller annet? 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlige folk ser ikke opp til psykisk syke.

Nei, hvorfor i alle dager skulle de gjøre det????

Anonymkode: 4adbb...697

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvorfor i alle dager skulle de gjøre det????

Nei, jeg bare tenkte på forskjellen på hvordan man blir møtt med forståelse og slikt i psykiatrien, så ble jeg undervurdert av andre når de fikk vite det.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlige folk ser ikke opp til psykisk syke.

Om det er noen trøst så er det vel ikke mange som ser opp til vanlige folk uten psykiske lidelser heller? Det er ikke så mange jeg ser opp til, tror jeg da. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, laban skrev:

De fleste "vanlige folk" (er det pr. definisjon "folk uten psykiske problemer"? Underlig i så fall.) betrakter ikke psykisk syke som noen ensartet gruppe i det hele tatt. 

Hadde du tenkt å linke til et eller annet? 

Neida, bare sitter å tenker på alle de som droppet meg når de fant ut att jeg var "gal".

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Om det er noen trøst så er det vel ikke mange som ser opp til vanlige folk uten psykiske lidelser heller? Det er ikke så mange jeg ser opp til, tror jeg da. 

Neida, jeg mente mer att man blir nedvurdert. Litt klønete skrevet.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, jeg mente mer att man blir nedvurdert. Litt klønete skrevet.

Jeg tenker det kommer an på hvordan man oppfører seg.

AnonymBruker
Skrevet

Det meste har med kriminalitet å gjøre tror jeg. Mange mennesker er aktivister for miljø og religion innimellom i vanlige jobber tror jeg. Mange driver med mye pengesvindel tror jeg og da er psykisk syke med lite nettverk lette offer. Det handler ikke om utlendinger ihvertfall. Alle er jo norske i dag.

Anonymkode: 6599a...bdc

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neida, bare sitter å tenker på alle de som droppet meg når de fant ut att jeg var "gal".

Jeg tror noen skygger unna de som er psykisk syke, kanskje de ikke vet hvordan de skal takle det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jo du har nok rett men samtidig med den samfunnsutviklingen vi har hatt og mange mener vi får mer av synes ikke jeg det er mye rart at det blir sten til byrden for mange som fra før er så utsatte. Det er ikke rart at folk i alle aldre får problemer i dag synes jeg. Spesielt mer eldre synes jeg ser veldig triste ut stakkar. Husker ikke det på samme måte for bare et par tiår siden.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo du har nok rett men samtidig med den samfunnsutviklingen vi har hatt og mange mener vi får mer av synes ikke jeg det er mye rart at det blir sten til byrden for mange som fra før er så utsatte. Det er ikke rart at folk i alle aldre får problemer i dag synes jeg. Spesielt mer eldre synes jeg ser veldig triste ut stakkar. Husker ikke det på samme måte for bare et par tiår siden.

Står det så dårlig til i dag?

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok du er noe vrangforestillet mtp hvordan folk i Norge har det. De aller, aller fleste, unge som gamle, har det bra i dag! 

Anonymkode: e6cdd...935

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...