Gå til innhold

Er jeg alene om å måle meg med andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som hele tiden måler meg med andre..? Eller er det mer vanlig blandt de som sliter psykisk enn jeg tror? 

Anonymkode: dbd7f...84e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som hele tiden måler meg med andre..? Eller er det mer vanlig blandt de som sliter psykisk enn jeg tror? 

Det er vanlig.

Anonymkode: 07904...bcb

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig.

Anonymkode: 07904...bcb

OK.. hvordan vet du det, om jeg kan spørre?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei.. orker ikke mer snart. Kommer til å bare trekke meg tilbake fra alt og alle snart. Noen blir lei av meg også :( 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du svarte, AB. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok det er vanlig blant de som sliter med ustabilt selvbilde og selvtillit. Jeg er sånn selv. Jeg synes ting jeg poster blir utrolig dumt, og da føler jeg meg så dum i lang tid etterpå. Jeg skriver ikke så mye her, og når jeg først skriver så virker det jeg skriver ok der og da. Men etter litt tid kommer tvilen over meg, og jeg føler at jeg har driti meg skikkelig ut.

Anonymkode: 945fb...f20

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det for de som ikke sliter med psyken?  Har de høy selvtillit så det gjør dem ingenting hva andre tenker?  Er politikere helt immune for den negative kritikken de for?

Anonymkode: f656c...c69

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gitt opp nå.

Skrevet

Tror det er helt normalt å måle seg med andre. Du ser alt fra småbarnsalderen så måler barna seg med andre for stadig å mestre nye ting.

Hadde en periode der jeg til stadig målte meg med andre, helt til jeg for noen år siden fant ut at jeg er syk. Nå er det sjelden jeg måler meg med andre for jeg kan ikke oppnå alt det samme som andre pga. sykdom, men jeg kan fremdeles gjøre en god del.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gitt opp nå.

Jeg synes du skal prøve å unngå en ny runde med svart-hvitt tenkning.

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg er overbevist om at alle normale mennesker måler seg mot andre i en viss grad. Noen blir kanskje litt for besatt av å det så det blir et problem. Særlig hvis man enten hele tiden ser etter bekreftelse på at man er dårligere enn andre (TS) eller bedre enn andre (Trump)

stjernestøv
Skrevet

Jeg måler meg med andre og er mislykket, det verste er når andre begynner å sammenligne med andre. Jeg liker ikke når folk snakker om andres kropp og levemåte,mener det er en personlig sak. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...