Gå til innhold

Føler meg mye nedstemt og veldig lite tilpass.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som om jeg hadde gjort noe galt og at mange mennesker mener jeg ikke burde leve videre.Internalisering kanskje av indre konflikter for har ikke gjort noe som skulle gi opphav til spesielle vanskelige følelser. Mange mener i dag tror jeg at psykisk lidelse og kols er selvforskyldt på grunn av mangeårig uheldig livstil. De kjenner jo lite til overgrep og ting man selv i dag har vansker med å svelge kan skje. Det er en ond spiral ofte dette med psykisk lidelse.Man tas lite på alvor og de som flykter inn i rus taper kanskje alt av verdighet og grenser i livet. Du har ditt kors å bære i livet som psykiateren jeg snakket med så til meg men det er andre tror jeg som har enda tyngre bører å bære og kanskhe klare å sette ord på dem. Husker jeg som ung student kom ut av toalettene og der stod det antagelig en bestemor med et lite barn som snakket henimot meg da jeg passerte dem. Jeg stoppet et lite øyeblikk som for å prøve å forstå hva den lille kanskje toåringen prøvet å si. Da bestemoren strengt" Du kan ikke forstå henne". Hvor rett når man forgjeves ofte prøver å forstå seg selv.

Har nå problemer med å puste men klart ikke stoppe å spise og røyke for det. Føles som neste høgskule kan bli den siste men kan også føle at kanskje jeg til slutt " godt er den psykose av meg en gang for alle Hoster av et stigma som ligger som en fløyelsmyk hinne mellom meg andre. Helt irrasjonell tanke. Hjelper ikke. Men man slutter liksom aldri å håpe.  Men våkner om morgen med kanskje enda noen nye kilo og enda en tann som er fakt ut.

Hvor kommer denne følelsen fra . At det er galt eller nærmest umoralsk å leve videre? Akkurat som man bestemte det selv?

Jeg vet. Jeg skulle ringt til legen

Anonymkode: c630c...06c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente å skrive hoste kule som ikke umulig rent faktisk blir den siste.

Jeg ser nok bare situasjonen an. Det er jo så mye som går av influensasyke og infeksjoner... Trenger ikke være kols eller demens for de som tror det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er iallefall ikke noe " hangover" fordi jeg nyter ikke alkohol og festet fra meg i ungdommen . Akkurat som jeg hørte en eldre person si at han hadde spist sine biffer. Men hvorfor ikke røkt sine sigaretter?

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er iallefall ikke noe " hangover" fordi jeg nyter ikke alkohol og festet fra meg i ungdommen . Akkurat som jeg hørte en eldre person si at han hadde spist sine biffer. Men hvorfor ikke røkt sine sigaretter?

Hvorfor skulle du røkt sigaretter?

Anonymkode: 7cf1a...657

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...