Gå til innhold

Du, Kupton. Hvis jeg fikk skremmende bivirkninger på Seroquel

Anbefalte innlegg

Gjest franklyscarlet
Skrevet

første gangen jeg prøvde (50 mg), er sannsynligheten stor for å få det igjen? Eller, jeg føler meg så jævla manisk og ute av kontroll akkurat nå. Har du trua på en lavere dose Seroquel? Zyprexa er så heftig over tid, liksom. 😯😯😯

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare å prøve halvparten for så å øke om nødvendig. 

Skrevet

Problemet er vel kanskje om du har redusert eller kuttet ut Zyprexa? 

Gjest franklyscarlet
Skrevet
Akkurat nå, issomethingwrong skrev:

Problemet er vel kanskje om du har redusert eller kuttet ut Zyprexa? 

Jeg tar det litt sporadisk😉

Skrevet (endret)
5 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Jeg tar det litt sporadisk😉

Jeg skjønner at du vil ha det gøy, men du MÅ bruke Zyprexa så lenge du er manisk.

50 mg Seroquel har ingen nevneverdig effekt på mani. Det hjelper bare på milde symptomer som søvnløshet og angst. 

Endret av issomethingwrong
Gjest franklyscarlet
Skrevet
35 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg skjønner at du vil ha det gøy, men du MÅ bruke Zyprexa så lenge du er manisk.

50 mg Seroquel har ingen nevneverdig effekt på mani. Det hjelper bare på milde symptomer som søvnløshet og angst. 

Ok. Det er ikke nødvendigvis at jeg vil ha det gøy. Det er også det at "livet ikke tar hensyn til at jeg tar Zyprexa", hvis du skjønner. I blant er det ting jeg MÅ gjøre, men ikke klarer å gjøre på Zyprexa. Må ta 15 mg for å sove i ca. seks timer, men er helt zombie når jeg er våken, da.

Skrevet
22 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Ok. Det er ikke nødvendigvis at jeg vil ha det gøy. Det er også det at "livet ikke tar hensyn til at jeg tar Zyprexa", hvis du skjønner. I blant er det ting jeg MÅ gjøre, men ikke klarer å gjøre på Zyprexa. Må ta 15 mg for å sove i ca. seks timer, men er helt zombie når jeg er våken, da.

Jeg tenker to ting:

1) Hvis manien er en gasspedal og Zyprexa er en bremsepedal, så går det jo an å balansere dette. Det handler ikke om å kjøre i 10 km/t eller å kjøre i 250 km/t. Kan du ikke få hjelp til å balansere dette slik at du har et normalt energinivå og fungerer normalt? 

2) Alt må ikke gjøres på en gang. Jeg ville sikkert fungert bedre på jobb med en liten stripe kokain, men det er ikke noe lurt likevel. Du må leve med at du ikke trenger å være Wonderwoman/Superman i alt du gjør. 

Gjest franklyscarlet
Skrevet (endret)
14 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg tenker to ting:

1) Hvis manien er en gasspedal og Zyprexa er en bremsepedal, så går det jo an å balansere dette. Det handler ikke om å kjøre i 10 km/t eller å kjøre i 250 km/t. Kan du ikke få hjelp til å balansere dette slik at du har et normalt energinivå og fungerer normalt? 

2) Alt må ikke gjøres på en gang. Jeg ville sikkert fungert bedre på jobb med en liten stripe kokain, men det er ikke noe lurt likevel. Du må leve med at du ikke trenger å være Wonderwoman/Superman i alt du gjør. 

Du har absolutt et poeng. 😓

Endret av franklyscarlet
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, franklyscarlet skrev:

første gangen jeg prøvde (50 mg), er sannsynligheten stor for å få det igjen? Eller, jeg føler meg så jævla manisk og ute av kontroll akkurat nå. Har du trua på en lavere dose Seroquel? Zyprexa er så heftig over tid, liksom. 😯😯😯

Bruker du Litium i tillegg? 

Anonymkode: 49038...d40

Gjest franklyscarlet
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du Litium i tillegg? 

Anonymkode: 49038...d40

Ja😉

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...